yorulsakta problem yok..😊

47 3 7
                                    

Sabahın körunde okula gitmek gibi bir duygu var bilirsiniZ.. Ben bunu hic sewmem,,, sabah 7:30'da annemin hadi artik kalkin bu kadar gec yatarsaniz olacagi bu sesiyle uyandim elimi yuzumu yikadim ve odama giyinmek uzere yola ciktim baya uzun bir yol oldu,,😁 giyindim bb kremimi surdum yuzume sonra hafif rimelle taclandirdim yuzumu,, sabahlari kahvalti hic yapamam kahvalti saatim 10,11,12 arasi bisiler... Kardesimin kahvalti yapmasini beklerken babam harcliklarimizi vermek uzere elini cebine attigini gordum sabah bile olsa bu sesi tanirim para sesini nerde olsa tanirim bana4 kardesime3€ veren babam ewden ise gitmek uzere cikti... Kardesim yemegini bitirmis ustunu giyiniyodu,, ve sonunda evdem ciktik yoldayiz yavuz selim lisesi ergoları okuz trene bakar gibi bakiyo bizim okulun mezunlarinin nerdeyse tamami orda,,, okulun giris kapisina geldim ve iceri girer girmez ust kattan bir ses iiiiiiimmmmmmoooooooşşşşşşşş offff ya revamı bu bana? Tabikide gökmen bu herzamnki civikligi basina vurmus malin,,, aslinda silanin sesini ozledim demeye varmadan sila yanima kostu!!!
İremmm! İreeeeem! (Noluyobeee)
Noldu knk?
Knk bombeler ustune bombeler var...!!!!! ;sila nefes nefeseydi ve bana olaylari anlatti silaya mevzu yapcaklarmis orda bir durun burda ben varimmm hayirdir?
Knkcmm ben senin yanindayim biliyosun
Knk biliyorum yumruk agiz burun dalalim sunlara
Aynn knk ole yapalim
Ders zili caldi siniftayiz ders islendi filan boyle 4 ders gecti tabiii ben derslerden yine bisey anlamadimm😉 ogle yemegi sila ve ben okulda 2'miziz sadece sancak sarkilariyla okulu inletiyoz sozleri aklimiza gelmeyince nakarattan girioz devami geliyo zaten,,, merdivende sanki korku filmi edasina bir ayak sesleri eywh mudur geliyor sila
Knk korkma relax
Aynn knk hic problem yok
Kim ooo sarkiyla okulu inletenn kizlarr?😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😬😈
Silaaaaaaa kacccccc!!!! Hemen sinifa girdik biz hala sancak soyluyoz..
Sonra mudur gitti tehlike gecti galibaa ogle vakti yavas yavas dolmaya basladi bizimkilerde geldi yan sinifta hakan var iyi kankimizdir silayla benim ogle zili caldi neyseki uc derste bos bol bol konusmaya vakit var,,, sila,ben,aylin,hilal.a,zeynep,acelya,serpil kizlari nasil dovecegimizin planini yapiyoz... 3ders konustuk bayaa saglam bir plandi cikis zili caldi biz hemen asagia mevzunun oldugu yere indik,, kizlar gelmemisti 10dk kadar onlari bekledik... Sonra karsi sokaga baktimki kizlar geliyo hadi bakalim biz bir ayaklandik bi hazirlandik cok sinirliydim👊👊👊 cunki bu saydigim kizlara helede silaya karisan olursa cok fena yapardim,,, 👊👊👊kizlar sonunda karsimizdalar"
Ben: hih allahin kekolari 😕😕😕 derken kizlar yavasca geri kaciyodu biz hem sayica fazla hemde uzunuz gucumuzde malummm sonrasi 3. Bolumde cok yakinda 😕😕😑😃😐😂😁😀😊acelya, sila,aylineee coooook selamlar"✋✋👊👊👊✌☝👍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Koyu Kırmizi🎈❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin