-34- Kto zje ci chrupki

531 21 25
                                    

Baran - Frisk

Byk - Asriel

Bliźnięta - Flowey

Rak - Toriel

Lew - Jerry

Panna - Asgore

Waga - Undyne

Skorpion - Alphys

Strzelec - Sans

Koziorożec - Mettaton

Wodnik - Papyrus

Ryba - Chara

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Niedługo szkoła i aż się stracham o to czy mama skonfiskuje mi telufuna (wszystkie zodiaki na telefonie robiem) xd.

O i P.S.

Zastanawiałam się żeby zrobić jakiś special  bo albo muszę iść do okulisty albo śnię! Boszee  898  wyświetleń i 126 gwiazdełek!!! Małymi kroczkami  zbliżamy się do 1000 wyświetleń!!!  Rozumiecie?! 1000!!! I to w mojej pierwszej książce!!! OMG!!!!! Jesteście S.U.P.E.R. !!!! I tak wiem!!!!  Powinnam przestać używać " ! " ale nie mogem!!!

...

....

.....



Mój face kiedy weszłam na WTT xdd

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mój face kiedy weszłam na WTT xdd.
Ale never mind xd. Pomyślałam że jak wbijemy te * bierze wdech* 1000 wyświetleń i może 150 gwiazdełków to zrobiem jakiś specialik ^^. Może jakieś Q&A? Sama nwm... Piszcie w komach co o tym myślicie.

I P.S. 2

Jesteście mega super bo szczerze mówiąc ja nastawiałam się na to że książkę będzie czytać tylko moja przyjaciółeczka ( pozdro dla  _-_ Jagodowa_-_ ) a tu proszę sama nwm 2/3 dni po opublikowaniu pierwszych części paczam a tu okazuje się że mam nowe gwiazdełki i odsłony! Jesteście M.E.G.A. !!! Mam taką (dość śmiszną) nadzieję że może kiedyś uda nam się wbić 10000 wyświetleń xd. Kto to wie... A na razie czymajcie się!!! I jeszcze raz: kofaam was!!!

~   _-_ Truskawkowa_-_   ~

~ UnderTale Zodiaki ~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz