Eski Hayat,Yeni Hayat

7 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar; umarım hikayeyi severek okursunuz. Bir kar amacı gütmeden sadece çok sıkıldığım için böyle bir işe kalkıştım. Elime yüzüme bulaştırmamak dileğiyle.
Multi;Hayat

-Hayaaatt uyan artık kızım,baban ve annen aşağıda bekliyorlar azar işiteceksin şimdi kahvaltı saatiniz geçiyor,sen hala uyanmadın.

Gözlerimi zar zor açıp Gül ablaya baktım. Başımda sinirli sinirli durmuş oda bana bakıyordu. Uyandığımı anlayınca kafasını sallaya sallaya aşağıya indi. Gül abla evimizin yıllardır çalışanıydı. Beni annemden çok o büyüttü. Kızından hiç bir zaman ayırmadı beni. Korktuğumda,düştüğümde,karnemi alırken her zaman Gül abla vardı. Ama bu sabah ona da sinirli uyandım çünkü Gül abla bile bana dün gece destek çıkmadı. Bu arada dün gece demişken sevgili babam ve annemle çok büyük bir kavga ettik. Ama bundan önce birazcık hayatımdan bahsedeyim. Ben Hayat Seferoğlu,babam ünlü iş adamı Tunç Seferoğlu annem ise ünlü modacı Lavin Seferoğlu. Yani varlıklı bir ailenin tek kızıyım. Lise son sınıf öğrencisiyim. Bu zamana kadar her istediğim, istediğim saniyede gerçekleşti fakat ben böyle bir yaşam istemiyordum ben birazcık ailemden sevgi görmek istiyordum. Hayatım aileme laik bir kız olmaya çalışmakla geçti annem ve babam istiyor diye hiç bir zaman sevmediğim bir sürü ders aldım. Piyano,tenis,salon dansları,keman,şan eğitimi vs. bir gün bile boş zamanım yoktu. Durmadan onlar için kendimi geliştirmekle uğraşıyordum. İzmirin bilinen bir okulunda okuyordum. Babamı,annemi ve beni televizyondan,gazetelerden çoğu insan bilirdi. O yüzden pek fazla sosyal hayatım olmadı. Arkadaşlarımla gönül rahatlığıyla dolanamadım. Aman Seferoğlu soyadı kirlenmesin! Artık canıma tak etmişti, okulda her önüme gelenle kavga ediyordum. Okulun Siyah Hayatıydım. Sonra kendime bir bar açtım geceleri evden çıkıp kimseye görünmeden oraya giderdim. Barım iyice tutuldu. Hiç bir gece boş olmazdı ve çok ciddi arkadaş çevresi edindim tabi hepsi karanlık insanlardı. İşler büyüyünce İstanbulada açtım. Dün geceki kavgada burdan çıkıyor işte babam barı öğrendi,okulda ettiğim kavgaları öğrendi çünkü kızın birini hastanelik etmiştim oda şikayetçi olmuş. Annem ve babam beni karşılarına alıp çok ciddi bir konuşma yaptılar. Beni İstanbula gönderiyorlar,orda başka bir okulda okuyup burda ki çevremden uzaklaşmalıymışım. Ama asıl amaçları bu değil tabi. Gazetelere çıktım ve bütün televizyon kanalları benden bahsediyor. "Ünlü işadamı Tunç Seferoğlunun kızı Siyah adlı yeni ünlenen gece kulübünün sahibi çıktı. Geçen haftada okulda bir kızı hastanelik ettiği söyleniyor'' Beni uzaklaştırmaları lazım ki ortalarda gözükmeyim. Benimde kabul etmekten başka çarem yoktu. Üzerimi giyinip aşağıya yanlarına indim.

-Günaydın Hayat

-Günaydın millet

-Hayat İstanbuldaki evi ayarladık. Bugün akşam 8de uçağın var. Okul işide tamam evin yakınlarında özel bir okul var. Araban sen gittikten bir gün sonra gelicek. Eve bir çalışan almak istersen sen ordan bakarsın kendin artık. Uzun süre buraya gelmeni istemiyoruz. Ortalık durulsun. Sende ordaki okuldan mezun olursun.

-Tamam bencede uzun süre bu eve gelmemeliyim herkes için en hayırlısı bu olucak. Babacım ve annecim izninizle ben eşyalarımı toparlayım malum taşınıyoruuuuum.

Hızlı adımlarla kendimi odaya attım. Artık eski Hayat yoktu üzüleceğimi onlara yalvaracağımı düşünüyorlarsa yanılıyorlar. Hemen telefonumu aldım ve Canseli aradım.

-oooo Siyah bende unutulduk sanıyordum hiç aramıyorsun.

-Yaaa Cansel saçmalama sence ben en yakın arkadaşımı unutur muyum? Tabiki unutmam. Hatta sana harika bir sürprizim var.

-Şaka yapıyorum. Neymiş bu sürpriz?

-İstanbula taşınıyoruuuuumm.

Telefonun diğer ucundan bir çığlık kopunca kulağımdan uzaklaştırdım.

-Ya Hayat şaka yapıyorsun dimi oha oha oha eskisi gibi hep beraber mi olucaz? Okulun ne olucak ? Nerde kalıcaksın?

-Kızım bi dur sakin ol be bugün 8de uçağa biniyorum inince seni ararım gelip beni alırsın bir cafede oturur konuşuruz.

-Tamam bebeğim hadi çaav.

Dıt dıt sesi gelince kapattığını anladım çav demeden kapatmazdı şu telefonu. Canseller eskiden İzmirde oturuyorlardı. Yani benim çocukluk arkadaşım. Özlemiştim deli arkadaşımı.

KAAN:

-Abi okula yeni bir kız gelcekmiş herkes onu konuşuyor. Acaba nasıl bir kız ya güzel midir sence? Gerçi Seferoğlunun kızıymış internette falan vardır hep fotoğrafları ben bir ara bakayım şu hatuna.

-Ulen Anıl ne boş adamsın kesin artık zırvalığı. Sabahtan beri bıktım şu karı kız muhabbetinizden.

-Aman be sende ne anlarsın. 2 senedir yanında kız göremiyoruz Kaan bey yeter artık başka şeyler düşünmeye başladım.

Kafasına bir tane vurup ayağa kalktım. Evet 2 senedir yanımda hiç bir kız yoktu. Bir geceleri işimi görüp atıyordum kenarı hepsini. Kimseyi çekemezdim kendi karanlığıma. Kimsenin aşkıylada uğraşamazdım. Bana göre değil öyle sevme işleri. Anca babamın pis işleriyle uğraşırdım okul dışında. Okulda bizim olmasa zaten geçebilceğim falan yoktu. Arabama binip mekana sürdüm bakalım bugün kimler canına susamış.

HAYAT:

Eşyalarımı hazırlayıp bir bavula koydum. Zaten ihtiyacım olan her şeyi ordan alabilirdim kendime boşuna yük yapmaya gerek yoktu. Sadece önemli olan eşyalarımı aldım. Saat yaklaşıyordu,aşağıya inip evdekilerle vedalaştım. Aman ne vedalaşmak !! Babam bana sarılmak yerine yeni bir kredi kartı verdi. Alıştım zaten böyle şeylere artık. Dışarı çıkıp arabanın açılmasını bekledim ve bindim. Evimiz havaalanına biraz uzaktı ve kulaklığımı taktım müzik dinledim,instagramda gezindim gideceğim okul hakkında biraz araştırma yaptım. Özel Hanzade Lisesi adı. Çoğu İstanbulun tanınmış ailelerinin çocuklarının gittiği okul. Son sınıfta okuyan biride okulun sahibiymiş. Ben bunlara bakarken şoför durdu ve kapımı açtı. İndim bavulumu alıp havaalanının içine doğru yürüdüm. Yeni bir hayata ilk adımımı atmış bulunmaktayım artık.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

'HAYAT'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin