Sıradan bir gün gibiydi sabah kalktım kahvaltımı yaptım ve arkadaşım ile buluşmak üzere evden çıktım biraz gezdikten sonra bi kütüphane nin kafeteryasına oturduk karşı masada birisi vardı ilk bakışta sıradan biriymiş gibi geldi fakat gözlerine baktıkça kendimden geçtim arkadaşıma seslendim bu o kız dedim hangi kız dedi ben bu kızı rüyamda görmüştüm bunu ona söyledim biz konuşurken kız ayağa kalktı çeketini giyip eşyalarını topladı arkadaşıma ben gidicem konuşucam dedim saçmalama hiç tanımadığın birini arkasındanmı gidiceksin dedi sonra kız giderken benim ona bakışımı gördü ve arkadaşım kararını değiştirip git çabuk dedi koşarak kütüphaneden çıkışımı yaptım ve peşinden gittim çok geçmeden onu görmüştüm Hemen yanına gittim elim kolum hatta sesim dahi titriyordu o anki heyecanla adres sordum tarif etti fakat ben adresin aksine onun gittiği yöne doğru gittim sonra yanına gidip doğru gidiyorum dimi dedim yanlış gelmişsin fakat buradan da gidilebilir dedi beraber yürümeye başladık ismini dahi bilmediğim bir insana aşık olduğumu farkettim o an onu canımı bile verebilecek kadar çok seviyordum ve cesaretimi toplayıp ismini sordum söyledi ve bir anda bana baktı güldü işte o an kendimi dünyanın en şanslı adamı gibi hissettim bana ben sağ taraftan gidicem sen burdan git dedi gidiyordu dayanamadım yanına gittim belki sosyal medyadan bulurum diye düşünerek soy ismini de sordum söyledi ve çaresizce geri döndüm Hemen kütüphaneye gidip eşyalarımı aldım arkadaşımla vedalaşıp evin yolunu tuttum gidesiye kadar heyecandan titremiştim dualar ediyordum Allahım ne olur onu birdaha görebileyim diye eve vardım hemen sosyal medyaya baktım yoktu bulamadım çok üzülmüştüm ve sonra belki onu bir kere daha görebilirim diye her hafta sonu onu en son gördüğüm yere gittim saçları vicudu ve montu aynı olan herkezin arkasından heyecanla koştum binlerce insanın arasından belki onu görebilirim diye 1 ay boyunca sürekli gezdim ve bir gün rüyamda gene onu gördüm ve hemen kalkıp sosyal medyaya tekrar baktım ve onu buldum hemen tanımıştım onu diğer fotoğraflarına da baktım oydu aşık olduğum kişiydi mesaj attım konuştuk ama o istememişti hayatım karardı o günden sonra sürekli mesaj attım bir türlü ikna edemedim ve birgün bana yasal işlem başlatacağını mesaj atmayı kesmemi istedi bir daha mesaj atamadım onu unutabilmek için sürekli içtim sabahlara kadar uyumuyordum geceleri dışarıya çıkıp şehrin yalnızlığında onu düşünüp ağlıyordum onu hayatımda kimseyi sevmediğim ve sevemeyecegim kadar çok seviyordum ve hala da seviyorum ama çaresizim o beni isteseydi onu kazanabilmek için herşeyi yapardım fakat o beni istemiyordu nedenini bilmiyorum ama onu hala canım pahasına seviyorum bu da benim aşk hikayemdi bu aşk benimle birlikte ölecek buna eminim.