tohle je konec ?!

19 3 0
                                    

Se svou kamarádkou Erin jsem se rozloučila sice jsme s kapek udělaly velký oceán řekli jsme si že budeme navždy BFF že všemi jsem se rozloučila .uteklo to tak rychle že zitra už odlítáme balím si ještě poslední věci.Šla jsem brzo spát sice v slzách ,ale Nak jsem to zvládla.Ráno mě mamka probudila a řekla že už musím vstávat že nám za 4 hodinky letí letadlo do Španělska tak sem vstávala šla jsem se umýt dát si snídani obléct se do něčeho pohodlného zkontrolovala jsem si všechny věci naposled a musely jsme jet na letiště. Na letišti bylo hodně lidí jak jinak každý pořád někam cestuje jako třeba my.Šly jsme se odbavit a různé věci které musíte udělat když někam letité a po 1 hodince hodince a půl jsme se dostaly do letadla. 30min jsme ještě čekali na další potom paní letuška šla k rozhlasu a řekla ať se všichni pohodlně usadíme že za chvilku odlétáme.Trochu mi spadly aji nake kapky protože jsem tu měla hodně zážitků .Letadlo vzlétávalo a letěli jsme do Seville zase jsem celkem zvědavá jak to tam bude vypadat nikdy jsem tam nebyla.Skoro celou cestu jsem spala.Kdyz do mikrofonu letuška řekla že budeme pomalu přistávat měla jsem divný pocit nevím ani proč.když jsme byli v Seville na letišti byl to divný pocit vím proč protože jsem byla v Seville úplně poprvé na mamku už na letišti čekali security (celkem výhoda )Odvedli nás do hotelu.Všichni tam byli příjemní ubytovali nás a řekli že za chvilku bude večeře tak ať už jdeme.My jsme řekly že jo jenom jsme si pár věcí vybalily převlékly a šly.mám moc pěknej pokoj moc se mi líbí .Na večeři jsme si mohly vybrat co chceme.Já jsem si dala kuřecí medailonky a cordon Blue a mamka si dala ani nevím co to ty její speciality .Mamka už zítra jde natáčet takže já půjdu  do školy nikoho tam nebudu znát to bude to nejhorší .
Ráno jsem šla s jedním pánem který taky priletel z Ameriky tu do Sevilly a pracuje tu už hodně dlouho odvedl mě do školy .Školu v Španělsku mají fakt zvláštní ale byla pěkná .Když jsem zaklepala na dveře od ředitelny ozvalo se dále já jsem sáhla po klice  a otevřela potom se mě ptal na různé věci atd. a zavedl mě do třídy zaklepal. paní učitelka řekla dále pan ředitel otevřel a řekl že tady toto je nová žákyně Viki.přijela mládeži  až z New  Yorku sedla jsem si vedle jedny holky paní učitelka mě pozdravila a řekla že si tu brzo nejdu kamarády a že mi tu bude dobře !

Doufám že se vám tento díl líbil

tohle je konec !?Kde žijí příběhy. Začni objevovat