HOOFDSTUK 1; DE ONTMOETING.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°••°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Mama... MAMA.... MAMAAAAAAA!!!!!!!
schreeuwt sanne door het huis heen haar moeder zegt "wat is er ik ben niet doof hoor". mag Senna bij mij logeren pleasee. vooruit dan maar, als jullie... haar moeder kon haar zin nog niet afmaken of Sanne zei "stil zijn.. optijd naar bed gaan blablabla dat doen we weet je tog" hmm.. vooruit dan maar.
whoehoeeeee yeaaahhh dankjeee mamieeee. ze belde gelijk Senna op om te zeggen dat het mocht ze waren helemaal blij. die nacht zaten ze op chatlokaal voor de grap en hadden een jongen gevonden genaamd jay hij was 15 jaar en woonde in Ede had hij gezegd kwam mooi uit want Sanne en Senna woonde ook in Ede.
Ze waren helemaal verliefd op jay geworden in 1 nacht!
jay zei "zet jullie cam eens aan ik wil jullie wel eens zien" en ja hoor ze zette de cam aan. en zeiden nu jij en lachte zachtjes. hij had geen cam had hij gezegd. maar ze kregen wel zijn nummer.
Jay wilde afspreken bij de brug om 9uur. Senna moest om kwart voor 9 naar huis, alsof hij dat wist! dus Sanne ging alleen.
Yo chick zei Jay.
Yo andere chick haha ze moesten lachen.
ze gingen samen de stad in Jay kocht alles wat Sanne wilde, letterlijk alles...
HOOFDSTUK 2; DE RUZIE.
Wow.. kijk wat een mooi shirt.. wauw die broek nee die broek. Weetje wat je krijgt ze allemaal zei Jay. Hahaha grapje zeker. Nee echt serieus kom dan gaan we naar de winkel kijken naar welke maat. JE BENT GEWELDIG!!!!!!! Riep Sanne.
Ze had het shirt en de broeken gepast samen was het wel €300,- ook kreeg ze een gouden armband met gouden steentjes van €255,- en nieuwe schoenen van €145,- daarna ging ze naar huis lopen met Jay voor haar huis gaven ze elkaar nog een kus en Jay ging weg.
Toen ze thuis was schreeuwde haar moeder "waar denk je wel niet dat je mee bezig ben!!! die jongen die geeft facking veel geld aan jou uit en jij. geloofd dat hij echt jou vriendje is? UIT MEN OGEN NU METEEN!!!!!!!!" Sanne rende huilend naar boven en riep "vieze trut dat jij papa niet meer wilde betekend niet dat ik ook geen vriendje mag!!!"
Ze zei tegen Senna op app "bel me eens, is belangrijk" dus Senna belde haar en vroeg wat er was ze legde alles uit en begon te huilen men eerste vriendje en dat gebeurd er dit!
JE LEEST
Loverboy
RomanceHet verhaal gaat over Sanne. Ze is 14 jaar en heeft nog nooit een vriendje gehad voor haar is het dus extra spannend als ze een vriendje krijgt. Haar beste vriendin is Senna (14) die heeft al een hoop vriendjes gehad en probeert Sanne gerust te stel...