hij wordt verliefd

818 19 5
                                    

HOOFDSTUK 4; JAY WORDT VERLIEFD EN SANNE WORDT ONTVOERD.

Sanne vraagt wat haar allemaal overkomt, waarop Jay antwoord "Ik heb geld nodig om men vriend aftebetalen het is zoveel geld dat ik geleend heb.. dus als jij met mensen gaat neuken dan kan ik het geld aan hem geven en hem zo afbetalen... maar ik wil dit niet meer.. ik... ik... ik ben verliefd op jou zegt hij met een bibberende stem".

Is dat een grap of meen je het...en waarom ik en niet een van die andere meiden... waarom Jay..

Kijk hoe mooi jij bent.. ik vindt jou echt heel leuk maar ik kan niet hier blijven.. Sanne begint te huilen.. waarom niet? Ik heb die schuld nog bij een vriend van me als ik dat niet afbetaal dan volgt het me hele leven verder dus het is beter dat ik naar het buitenland vertrek. Schat ik ga je echt missen zegt Jay. Ik jou ook zegt Sanne kan ik niet mee? dan ga ik daar een baan zoeken en geld verdienen voor ons en... Nee sorry lieverd dan krijg jij gezeik met je ouders en dan krijg ik alles op men dak. Sanne begint te huilen Jay troost haar en huilt zelf nu ook. Hij denkt bij zich eigen waarom hij dit heeft gedaan waarom hij zo'n mooi meisje gebruikt heeft. Ik vertrek morgen avond dus als je me voor die tijd nog wilt zien je weet me te vinden. En hij zet Sanne af bij haaar huis. Ze stormt gelijk het huis binnen en rent haar kamer op pakt nog meer spullen in rent het huis uit en..... ze gilt! de vriend van Jay staat buiten voor haar deur. Brain pakt haar op en stopt haar in de auto en rijd weg.. onderweg wordt ze vast gevonden met touwen en er word een vieze oude sok in haar mond geduwd. Sanne huilt.

Als ze bij het huis van Brian zijn staat Senna op hun te wachten ze hoorde Sanne natuurlijk gillen en wist dat er iets niet klopte. Senna heeft een zwart masker op haar hoofd zodat je alleen haar ogen kan zien, verder heeft ze een zwart pak aan en zwarte schoenen, ook heeft ze een stok in haar handen.

En Brain schrok.. probeerde weg te rennen met Sanne, Senna floot en er kwamen opeens heel veel mensen aan rennen ik ken ze allemaal niet eens dacht ik. Maar ik werd wel blij Brain duwde me en rende naar het busje en reed weg.

ik knuffelde iedereen met een blij gezicht. ze deden hun masker af en ik herkende alleen Michelle, Senna, Annah, Iris en Anouk.

Haha maar maak niet uit ze haalde me naat huis maar ik was vergeten om naar Jay te gaan en zei KUT en rende weg ik rende naar het huis van Jay ik was bang heel bang dat Brian me zal vinden of dat Jay me weer gaat gebruiken. Ik belde aan en bleef wachten niemand deed open? ik belde weer aan nogsteeds niemand? ik klimde via de blauwe regen naar boven het raam stond open dus klimde naar binnen. Ging naar de kamer van Jay op zijn bureau lag een briefje met daarop geschreven "Sorry lieverd ik wachte nog op je maar je kwam niet, ik mis je.. ik hou van je.. Sorry van alles. Ik snap het dat je me haat maar ik blijf van je houden Xx Jay"

Ik begon te huilen.

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu