Když jsem viděla ve dveřích Justin překvapilo mě to.
Justin??
Říkala jsem si v duchu
Ale byla jsem tak ráda že půjdu pryč z toho smradlavého a špinavého kumbálu."Jak jsi mě našel??" Zeptala jsem se ho
"Slyšel jsem tě jak voláš o pomoc" odpověděl mi.
Rychle jsem vstala a obejmula jsem ho radostí a rychle jsem běžela na přednášku.
Ještě to stihla a sedla si vedle Amandu.
Nic jí neřekla o tom co se stalo.Po přednášce jsem šla do knihovny.
Sedla jsem si a četla jsem nějakou poučnou knihu.Ale pořád jsem musela myslet na to že mě Justin zachránil.
Možná neni tak špatnej jak jsem si myslela.
přečetla jsem pár kapitol a šla knihu vrátit do poličky.Když jsem se otočila viděla jsem Justina jak tam stojí se svími dvoumi kamarády.
"Anno tady jsi všude jsem tě hledal" zakřičel svím mužným hlasem a přišel kemě blíž. Jeho kamarádi šli ven z knihovny kde čekali na Justina.
"Tak jsem si říkal jestli by jsi nechtěla přijít dneska večer kemě domů" pošeptal mi do ucha.
"Ale...ale.."
"Pššš... nic neříkej večer u mě doma v šest hodin. Pomůžeš mi s matikou" řekl mi a přiložil mi svůj ukazováček na ústa. A zároveň mi dal do kapsy lístek s adresou. A odešel.Když jsem přišla domů byl tam jenom můj strýček.
Hned jsem zamířila do pokoje kde jsem si udělala úkoly.
A lehla jsem si do postele kde jsem byla na notebooku a koukala jsem se na videa.Když jsem zistila že je půl páte tak jsem se šla osprchovat.
Udělala jsem si noví make-up vlasy jsem si navlnila a vzala jsem si děravé džíny s čistě býlém tričkem.Akorád bylo třištvrtě na šest a já si vzala bundu boty a odešla.
Justin bydlel pár čtvrtí od nás takže jsem to neměla daleko kněmu.
Když jsem přišla k jeho domu.
No dům to nebil...byla to VILA!!
A byla obrovskáPřišla jsem k jeho dveřím a zazvonila jsem.
Když mi Justin otevřel hned mě zatáhl za ruku a vedl mě kněmu do ložnice.Když mě přitáhl k jeho ložnici otočil se kemě takže jsem měla výhled na jeho krásné oříškové očy.
Justin neváhal a hned mě začal vášnivě líbat.Pokračování příště
ČTEŠ
WILL LOVE?
Romance17 letá Anna vedla úplně normální život Dokud....dokud se jí jednoho dne obrátil naruby.