Dispariția lui Adrian

264 20 3
                                    

În timp ce Ana stătea în pat,revenindu-si încetul cu încetul,Andra și Alex îl căutau disperati pe Marian,iar Alex stătea lângă Ana.
-Ana,te-ai trezit!Ce mă bucur ca ești bine!A spus Matei,entuziasmat
-Da....Cred ....Sunt bine!Unde e Adrian?Întrebase ea îngrijorată!
-Andra și Alex îl caută!
-Vre...Vreau și eu sa merg!
-Nu poți,ești prea slăbită, dacă te simți mai bine și vrei,merg eu
-Du-te și gaseste-l te rog!
         Când a ieșit afară,Matei s-a apucat sa îl caute pe Adrian împreună cu ceilalți.
-Adrian,au strigat toți în cor!
-Uitați cum facem!Spuse Andra.Matei tu îl cauți în pădure, eu printre case,iar Alex tu mergi cu Matei
-Ok!Au spus amândoi
         În timp ce băieții căutau în pădure, Andra a văzut ceva ce se mișcă lângă case,iar când s-a apropiat de el înfricoșata,a văzut ca e doar un caine.Acela nu s-a speriat,ba chiar s-a împrietenit cu ea și îl căutau împreună pe Adrian.Baietii,cu cât se îndepărtat de casa,cu atât auzeau mai multe zgomote,dar ei nu s-au lăsat și strigau în continuare.La un moment dar au văzut o casa mare,care era părăsită și ei au intrat în ea.....Pana la urma Adrian e prietenul lor și trebuie sa îl găsească.
        Înăuntru casa era goala,era doar rumeguș pe scări și pe podea iar sus era un fel de sala de jocuri unde era o singura masa de biliard cu un picior din lemn rupt.
-Nici aici nu e!A spus Matei
-Eu zic sa ieșim de aici
-Sunt de acord
        Când au ieșit afară,au început sa audă un fluierat slab,pe care l-au urmat și ca sa vezi,cine credeți ca era?
Chiar Adrian,care se pare ca nu patise nimic,dar întrebarea era unde a fost.
-Unde ai fost?Spuse Alex cu un glas rece
-Sa cumpăr mâncare pentru ca mi-au spus fete ca nu mai este!
-Doamne!Ști cât de îngrijorați am fost?
-Scuze!Dar trebuia sa va spună, Ana mi-a zis!
-Da,dar ea nu a avut Cum sa spună pentru ca......A leșinat!
-De ce?Ce a pățit?
-E o poveste lunga
-Eu cred ca trebuie sa plecam
-Și noi!
       După ce au ajuns la cabana,s-au mai liniștit sufletele și i-au spus Andrei sa intre și ea pentru ca l-au găsit pe Marian.
-M-am împrietenit cu un cățel foarte drăguț!Uite-l.....Stai,ce?...Mai înainte era lângă mine și totuși unde e?...

Cabana din padureUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum