Emma rozrazila vchodové dveře a s velkou cestovní taškou v ruce se rozeběhla ke svému žlutému Volkswagenu. Byl malý, ale prostorný.
Už jí unavoval život ve lži, přes tři měsíce tušila, že jí její přítel Dustin podváděl, ale teď si tím byla jistá.
Nasadila si sluneční brýle a prsty si shrábla prameny světle hnědých vlasů z obličeje. Byla rozhodnutá, že odejde.
Otočila klíčkem v zapalování a šlápla na plyn. Větrání zapla naplno a s hlubokým výdechem si navlhčila rty jazykem.
Z ničeho nic se autem roznesla melodie vyzvánění Emmina mobilu. Zapátrala v kapsách tašky a vytáhla svůj telefon, který hodila na sedadlo spolujezdce a zmáčkla zelené tlačítko na displeji."Emmo?" Ozval se Emmě moc známý, hřejivý hlas. Volal jí Kevin Ball, její o pár let starší bratránek.
Emma si povzdychla a pousmála se nad myšlenkou na něj.
"Čau Keve..." Zamumlala.
"Co se stalo? Volal mi Dustin, že-"
"Nic se nestalo. Je to jen další podvodník, nechci s ním už nic mít." Řekla rázně Emma a opřela se loktem o okénko, čelo si tiskla do dlani.
"...Podvedl tě?" Zeptal se po chvíli Kevin, s nejistotou v hlase.
Podvedl jí. Teprve teď když to slyšela... až teď si to uvědomila. Oči jí začaly pálit od slz a v krku se jí tvořil čím dál větší knedlík.
"Zabiju ho!" Zahřměl Kevin, ale Emma věděla že to myslí v dobrém pro ní.
"Ne, ne. Nech to plavat, prostě... je to minulost, jo?" Zaprosila tiše Emma a snažila se udržet se pohromadě.
"Víš co? Přijeď za mnou a za V (čte se Ví)
na jižní stranu Chicaga, místo pro další osobu se tu najde, ke všemu jsi to ty. V tě chce taky vidět." Začal Kev."Já nevím, teď bych asi chvíli měla pobýt sama..." Emma zakroutila hlavou a prsty si z tváří setřela pár neposlušných slz.
"Jak myslíš. Kdyby sis to rozmyslela, moje nabídka platí." Z Kevinova tónu hlasu byl slyšet úsměv.
"Měj se, Keve."
"Drž se, Em." Kev zavěsil a v Emmině autě nastalo hrobové ticho, jen motor hučel.
Po dlouhé chvíli, Emma narazila na silniční rozcestí. Uprostřed byly dvě cedule; na jedné byl tučný nápis 'Severní strana' a na druhé 'Jižní strana'.
Emma stála před cedulemi, ruce měla opřené o volant a dumala nad dvěmi možnostmi.
"Kašlu na to..." vydechla nakonec a hlasitým smykem se dostala na silnici směrem na Jižní stranu Chicaga...
*
Po dvou hodinách dorazila Emma na místo. Zaparkovala nedaleko Alibi Room a zamířila směrem k domu Keva a V, s cestovní taškou přes rameno. Doufala, že stále bydlí v tom a samém domě jako dřív. Nebo aspoň ve stejné části města.
Zaťukala na dveře téhož domu a čekala. Vlasy si zamotala do neupraveného drdolu a vyrolovala si tílko nad pas, kde jej zauzlovala.
Dveře se za nedlouho otevřely a ven vykoukla překvapená V.
Emmě se na tváři objevil mírný úsměv a jakmile se vrhla V kolem krku, nadšeně vypískla.
"Kruci, co tu děláš, holka?" Vyjekla V, ale objala Emmu nazpět s hřejivým smíchem.
"To je na dlouho..." V pustila Emmu dovnitř a jakmile si Em sedla ke stolu, V začala vařit kafe.
"Tak povídej. Kevin říkal něco o tobě a o Dustinovi..." V se posadila vedla Emmy a podala jí hrnek kávy.
"Ehm..." Emma sevřela šálek v rukou. Bylo šílené vedro, ale momentálně potřebovala něco, co by jí zahřálo. Třebaže jen u srdce.
"Dustin mě podváděl." S hlubokým nádechem pokrčila rameny.Veronica vydechla a našpulila rty, bylo vidět že se snažila, aby nezačala nadávat, jak to měla ve zvyku.
"Mně se nelíbil už od začátku." Okomemtovala situaci.Emma se tiše zasmála a zastrčila si volný pramínek vlasů za ucho.
"Hej... nenech se tím rozhodit, byl to šmejd. Nezasloužil si tě." V položila Emmě ruku na rameno, hned jak si všimla že má Emma slzy na krajíčku.
"Jižní strana je něco jinýho, fakt. Budeš se tu bavit, na nějakýho Dustina zapomeneš." Mrkla na ní.Ozvalo se prásknutí vchodových dveří domu a do jídelny vešel Kevin.
"V, koupil jsem si nějaký nový-" Zakroutil s úsměvem boky, ale jakmile uviděl Emmu, zarazil se.
V se nervózně usmívala a Emma se culila.
"Em!" Zasmál se Kev a objal Emmu, nacož jí zatočil kolem.
"Pozor na lampu!" Vyjekla Veronica.
"Co tu děláš?" Zamrkal překvapeně Kevin.
"Změnila jsem názor..." Pronesla Emma a strčila si ruce do zadních kapes svých šortek.
*
Nazdárek!
Takže, tady je dlouho slibovaná fan fikce na naprosto úchvatný seriál 'Shameless', jestli neznáte, ROZHODNĚ SE PODÍVEJTE!
Věnování mojí lásce malaveselahranolka !
Casting přidám později, snad se líbí!
Na obrázku je Emma
~Vaše Ady~
ČTEŠ
Shameless & Careless [CZ]
FanfictionMinulost hoď za hlavu a žij dneškem, včerejšek je pryč a zítřek by nikdy nemusel nastat...