kurt adam ın hikayesi (part2)

16 2 0
                                    

Herry sabah kalktığında üstünü değiştirdi ve kafvaltıya oturdu. Yemeğini yedi ve okula gitmek üzere okulun yolunu tuttu.okula geldiğinde ilk derste sınav vardı. Herry çok akıllı olduğu için sınıfın en çalışkan olanıydı.
Sınav bitmişti herry kağıtını öğretmenine verdi. Ve dediki "hepsini düşünerek yaptım"ddedi. Öğretmeni afferin dedi. Herry teneff2üse çıkınca aşık olduğu bir kızın yanına gitti ve onun yanın çömeldi dediki"benimle sevgili olurmusun dedi. Aşık olduğu kızın adıda "Elizabeth idi. Okulun en popiler kızıydı. Elisabeth çok şaşırmıştı ve Herry e bakarak"evet"dedi. Herry çok sevindi ve onunla öpüşerek onunla sevgili oldu. Herry eve giderken dolun ay ın çıktığını fark etti. Ve birdenbire elinden pençe çıktı. Çok korktu ve sivri dişi,sivri kulağı çok korkutucuydu herkes çığlık atıp. Kurt adammm diye bağırıyorlardı. Hemen zıplayıp odasının penceresinden içeriye girdi ve hemen camını kapattı perdeyi örttü. Hemen düzeldi ve rahatladı ben geldim diyerek içeriye girdi.
Herry in annesi:
Hoş geldin oğlum dedi.
Herry:
Anne sana çok güzel bir bişey söyliycem dedi.
Annesi:söyle oğlum dedi
Herry:
anne okulun en popüler kızı Elizabeth le sevgilim oldum dedi.
Annesi:
Afferin tam zamanında sevgili olmuşsun afferin dedi.
Herry hemen yemeğe oturdu. Yemekten sonra dersini yaptı ve yatma saati gelince üstünü giyindi ve yattı

3. Bölümde gelecektir!

Kurt Adam ın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin