O Kapříkovi

51 2 2
                                    

Malý Kapřík žil se svýmy sourozenci a rodiči ve velkém rybníku v Napajedlích. Rodiče mu dovolili hrát si a dovádět s bratříčky i se sestřičkami a dokonce i s mnoha kamarády.

Jen pár věcí mu zakázali! Ať neplave daleko od kamarádů a maminky s tatínkem, ať si dává pozor na to co by chtěl zbaštit, protože často jsou na dnu ostré slávičky a někdy i odpad po nepořádných lidech. A také ať si dává pozor za jakou rybkou si vyrazí povídat, protože se po rybníku potulují dravé štiky a candáti.

Rodiče Kapříkovi vždy opakovali ať si dává pozor, když někam vyrážel.Ale jednou kdy si Kapřík hrál s kamarády na honěnou a chvíli oddechoval, uviděl jak se ve vodě vznáší růžovoučká, dlouhá a voňavá žížala. Kapřík chvíli čekal než ji ucítí, aby se ujistil, že to není jen kus provázku. Jakmile ji ucítil vyrazil za ní a zapomněl na vše co mu rodiče říkali a i na honěnou, kterou má moc rád. Rozplaval se a už už ji měl v puse, ale těsně před ní se zastavil a kontroval si ji, ale nic podezřelého neviděl. Zchlamstl ji a pochutnával si na ní. Pak se rychle vydal na zpět za kamarády, ale nemohl plavat a hrozně moc ho bolela pusa a cítil v ní něco velmi tvrdého. Nevěděl co má dělat a tak začal se sebou co nejvíce škubat aby se uvolnil a mohl odplavat, měl totiž v puse háček na ryby.

Najednou ho háček začal tahat směrem k hladině. Kapřík už nemohl ani vydechnout jak byl unavený, tak se nechal táhnout. Na břehu seděl rybář s nahozenými pruty a jeden už vytahoval, na něm byl totiž Kapřík. Rybář se díval na hladinu jestli uvidí jakou rybu chytil. Kapříka vytáhl a vydělal mu z pusy háček. Kapřík si říkal proč jen neposlechl maminku a tatínka a nezůstal si hrát s kamarády. Už přemýlel o tom že je nikdy neuvidí a nebo dokonce že si ho rybář odnese sebou.

Avšak rybář si vytáhl metr a začal Kapříka měřit. Chvíli pak přemýlel a říká: ,,Ty máš kapře štěstí že jsi ještě malý a nemůžu si tě sebou vzít domů.'' Pak Kapříka vzal a pustil zpět do rybníka. Ten začal plavat tak rychle jak jen uměl.Kapřík doplaval k rodičům, kteří se už báli kde se jim ztratil. Kapřík se knim přitulil a byl rád že je zpátky doma.A potom jim začal vyprávět co zažil ;-) KONÉÉC !!!

Doufám že se vám tato pohádečka líbí ;-)

O KapříkoviKde žijí příběhy. Začni objevovat