O lumina rasare pe cerul palid si rege/ si intunecat, care incalzeste toata atmosfera si iti da o stare de bine. Incep sa respir adanc in piept, adunand un aier dulce si curat.
Totul e in liniste, hmmm, stau cu capul pe zapada ce nu mai avea mult si de topea, vad firele mici de iarba versi, si umede. De fapt....totul pare umed, copacii, cerul, iarba, brazii, intreg campul iar raul pe langa care stau, incepe sa sune, ca in vremurile bune, chiar si pasarile canta, ah ce dor mia fost de iele, o vai natura sa trezit la loc, ce bucurie ce bucurie.
Ridicandu-ma de pe zapada rece si incep sa alerg pe tot campul. Cu obrajii rosii, mainile si piceoarele reci eu tot alerg parca intr-un suflet, padurea, muntii ,cambul, pasarile, raul para toate imi spun bine ai venit frumoasa fata.
- Beth, o nu e mama ma striga de la casa altii ii spun cabana noasta stand in piceoare pe terasa mai striga o data si mai tare, BETH, 😨 intodeauna ma tem cand striga tare asa ca fug la ia si ii spun obosita aproape sa lasin:
- Da, mama 😰
- Oh doamne 😱 Beth te simti bine arati de parca ai fi fugit intreg campul !
- Nu, nu ma simt bine, nu am nimic, ii spun eu in timp ce ia se apropie de minfoame isi pune mana sa rece peste fruntea mea fierbinte.
- nu Beth nu esti bine respiri greu sugur ai fugut, mainile tale sunt reci, ai si febra si si vocea ta e ragusita, stieam eu ca nu trebuia sa te las afara atatea ore de la 6 dimineata la 12 ziua, gata asta e ultima data cand te mai las afara atata timp sau nu de fapt cand te mai las sa iesi !
- Dar cand am scoala ?
- A da doar cand ai scoala dar atat si acum hai in casa, spune ea tragandu-ma de mana inauntru apoi incuiase usa si ma face sa ma dezbrac sa imi pun hainele ude la uscat, si sa ma duc sa imi fac o baie calda umplandu-mi cada cu multa apa calda aproape ferbinte de scoate si abui apoi spumantul, care are un miros miraculos de primavara si pe langa asta scoate spume de da peste. Intru si incep sa ma relaxez aproape ca era sa adorm dar am stat acolo vreo 2 ore si mai mult.
Bun ies din baie ma sterg si ma infasor cu un prosop cald la fel imi infasor si parul ud. Ma schimb cu alte haine si ma duc la mama ca sa ii spun ca mie foame, ia imi zambeste 😊 si imi spune:
- O Beth esti singura mea fica, si esti atrat de frumoasa mereu, si esti atat de inteliapta, cuminte si oh esti comoara mea si a tatalui tau nu stim ce ne-am fi facut fara tine.
- Pai ati fi facut un alt copil !
- Nu asa ceva nu se mai poate, tu ai fost esti si vei fi singura noastra copila, care e cea mai talentata la desenat, cantat si alergat. Mereu cand te vedeam la birou cum desenai parca in tine vedeam un om minunat de talentat care va ajunge cel mai bun si va fi ramas in istorie ca Picaso si alti, mereu cand te vedeam cantand cu gura la pian sau la vioara, vedeam in tine o vedeta care va ajunge un sthar mare in lume si mereu cand te vedeam alergand pe camp sau in alte parti din apropiere te vedeam ca un atlet puternic ca Eric Lidel si alti iar din departare parca nu mai erai tu parca erai un lup ce alearga cu viteza catre...
- Oh mama tu mereu imi spui asta, si stiu si eu cum sunt asta cu ajutorul tau, 😄 hei mama mai ti minte cand imi spuneai povesti din carti...
- Da da dar acum mananca ce tiam pus in farfurie si taci .
- Ok, ok, stai e cumva orez cu peste si salata cu rosi si castravei aici si desigur sos...
- Aââââ da duar ca ai incurcat orezul acolo nu e orez ci cuscus gusta e foarte bun, gust...🍴intradevar e foarte buna mancarea.
Dupa ce termin de mancat:
- Multumesc mama a fost foarte bun, ma ridic de la masa si mama striga la mine dar nu foarte tare:
- Beth, ai uitat ceva !
- A da ! vasele pe care le-am foloisit trebuiau sa le spal, asta nu e asa de greu.
M-am dus in camera mea acolo aveam ghiozdanul grasmada pe jos ne-pregatit pentru scoala, acolo asa l-am lasat de vinerea trecuta acum e duminica su trebuie sa il pregatesc il iau in mana posomorata si fara chef ca intotdeaunta, in timp ce imi fac ghiozdanul ma uit pe fereastra de la cameara afara, ingandurata hmm, ce pacat ca o vreme nu o samai pot sta afara, dar apoi imi veni o idee, mam dus catre geam si l-am deschis mi-am scos capul afara si am inceput sa inspir aierul curat, macar atat, in timp ce stateam acolo aud cum vine o masina la deal e tata sosii de la munca inchid ferastra trag perdeaua pentru intuneric in camera, ma pun in pat ma acopar si inchid ochii, ascultand ceasul care ma facea sa adorm .Bun dragilor sper ca primul "capitol" va place ♥
Nu cumva sa uitati asta ⭐ daca nu 👊
YOU ARE READING
Beth
RandomScuzati ca am schimbat cartea de tot de la My draws la Beth/ dar pur si simplu mi-a venit in minte povestea Beth/ care in mica parte se inspira din viata mea reala dar doar o parte se inspira din tata viata mea...😯