Capitolul 2

6 1 0
                                    

Cineva ma tot zgâţie prin somn pana izbutesc sa deschid ochii e mama care incerca sa ma trezeasca.
- Trezeste Beth altminteri vei intarzia de la scoala hai mai ai un sfert de ora sa te gati. Eu in gandul meu, un sferst de ora 😨😨😨 of vai trebuie sa ma ridic dar mai intai astept sa mearga mama din camera insa ea nu pleaca sta in camera mea pana ma vede in piceoare si sriga intr-una aide o data, duar nu vrei sa intarzii, haide, haide. Of frate ma scoate din minti, uaaaaaaaa si ma ridic din pat dar nu stau duar o secunda in piceoare su apoi cad gramada pe jos, mama urla tata aude si vine, firar sa fie si el in camera, mama vine la mine sa ma ridice credea ca am lasinat de oare ce eram cu ochi inchisi si imi dadea palmi peste fata tata la fel si era stana de piatra, bun bun gata dar nu eram lasinata de loc eram bine pur si simplu am anetit mam ipiedicat si am cazut, mare scofala in clipa in care am deschis ochii ii vad fata mamei de la o speriata la o fericita, da mama e culmea:
- E bine Beth ? Duar nu a lasinat nu ma speria, Eleno, ii spuse tata mamei.
- Nu Etmund fata noastra e bine uite acum se ridica, esti bine Beth 😱
- Da mama sunt bine acum puteti pleca din camera amandoi, va rog !
- Desigur, si pleaca iar eu raman singura mai intai ma duc la baie ma spal pe dinti 1 minut la fel si pe fata si palme apoi ma duc in camera si ma schimb repede in hainele de scoala care erau de fapt o uniforma formata dintr-o fustita pana la genunchi de culoare rosie cu tot felul de dungi groase si subtiri, de toate culorile o camasa alba dar daca nu putem elanca eu elanca port pentu ca camasa pur si simplu nu-mi place apoi un jerseu identic cu fusta, si apoi o cravata tot identica peste fustita port niste strampi albi si grosi, ca sa ma fereasca de frig apoi parul meu saten frumos si tralucitor mi-l impetesc in doua cozi pe ambele parti ale capului, ok mai ramane incaltatul si geaca apoi ghiozdanul si plac la scoala cu masina tatei, de sigur el conduce.

Ajung la scoala intru in clasa imi pun ghiozdanul la banca apoi geaca pe cuier, acolo sunt toate gecile colegilor.
-Miaţa, spun eu dar nu-mi raspunde nimeni ca de obicei, timida ma asez in banca mea individuala in spate de tot intr-un colt acolo mi-e banca, in fata mea am o colega pe nume Astrid care si ea la randul ei e foarte timida, poate mai timida de cat mine.
- Astrid, ce ora avem ? Ii soptesc eu.
- Matematica, vezi ca dam test ti-ai invatat?
- Poftim ce ai spus😨😷 tu glumesti !
- Nu toti colegii stiu, nu-i spune ca nu ti-ai invatat !
- Sa zicem, dar totusi nu am stiut, eu in gandul meu, of doamne ce aeriana sunt, apoi imi dau palmi peste cap.
Incepe ora iar eu nu mai am aier, eh asta e iau 1 unu sa iau, iau 2 doi sa iau, iau 3 trei sa iau, iau 4 patru sa iau, iau 5 da sa iau macar un cinci, o vai nici nu stiu din ce dam testul, sunt varsza testul e in fata mea ma uit la el, ma uit citesc fiecare punct si din 5 puncte duar unu l-am stiut restulll...era vremea sa predam testele ora a trecut eu am predast testul dar chiar cand l-am predat, chiar atunci mi-am dat seama ca nu mi-am scris numele, of ce aeriana sunt of.
Urmau ore dupa ore nimic palpitant, mai bine dormeam cu capul pe banca si scrieam. Puuuf trecu si ziua asta, era timpul sa plec acasa, af de ati sti cat de departe e casa mea de scoala ei bine 2km si inca putin, daaa aveam mult de mers dar totusi mie imi placea sa merc pe jos, in drumul meu spre casa un km sunt in sat apoi incet incet casele erau din ce in ce mai putine si urma salbaticia fara nici o casa duar pajisti, paduri, rauri si munti inalti, eram inconjurata de natura, auzeam mereu pasarile cantand, chiar si animalele se obisnuisera cu mine, cand treceam prin padurea noastra de conifere prina de molizi si brazi si ici colo cate un stejar mare batran de 2000 de ani, odata pe aclo cand asm trecut era acum un an si eram pe clasa a 6 a si aveam 12 ani am sarit un urs mare care de uita la mine si statea langa stejarul 2000 de ani care era gros si ursul statea in 4 labe, la inceput mi-a fost frica si am stat intr-un loc intepenita fara sa fac nimic, ursul a plecat iar eu am fost bine, nu mie frica chiar de antunci de nici un animasl fioros din padure do oare ce stiu ca ele s-au obisnuit cu mine.

Ajung acasa teafara si nevatamata normal, cainii nostri care erau vreo cinci pe unu il chema Unu care era cel mai batran de 10 ani, pe inca unul il chema Doi care era mai tanar de cat Unu cu 2 ani, pe altul il chema Trei care era cu o luna mai mic de cat Doi, apoi pe inca altul il chema Patru care avea duar 6 ani si ultimul care era al meu si eu l-am botezat cu numele de Cenush de oare ce era ca si un lup cenusiu 💜🐺, intru in casa si o vad pe mama la bucatarie spaland vase, pe masa unde mancam avem pregatit orez cu lapte, hmm mirosea a vanilie, preferata mea. In timp ce ma duc la masa mama nu sesiza ca eram in casa si sa cam speriat cand ma vazut la masa mancand.
  Dupa ce ma saturasem, ma dusem in camera mea ca sa ma schimb din hainele de scoala in hainele de casa, aveam pe mine o pereche de pantaloni negrii o fustita minii neagra si o bluza rosie cu scris alb pe ea " eu sunt din tot deauna buna" si la sfarsit de propozitie o inima mare si alba la fel ca si scrisul.
Imi pregatesc apoi chiozdan cu cartile de maine imi fac temele si invat, pana la ora 5 .
* E ora 5 * temele si invatatul imi erau gata, apoi ies din camera ca sa ma duc afara.
- Îîîî ai uitat ce ti-am spus Beth.
- Of da, ca nu mai am voie sa ies afara, dar asta cat timp va tine 😓😫😣
- Paiii pana cand vei avea rezultate mai bune la scoala, adica note peste 4,5 sauu 6 macar cea mai mare nota sa fie 7, ma intelgi scumpo anul trecut era sa ramai repetenta duar nu vrei sa se repete si anul acesta, stiu siu esti buna la trei materi la care iei numai zece sport, desen si muzica, dar incerca sa fi talentata si la alte materii, ok, Beth ma asculti !
- Da mama te-am ascultat tot, dar pur si simplu nu pot  rezista sa nu ies afara, 😯😯
-Ah uite Beth, in afara sa iesi afara poti vace si alt ceva de exemplu sa mananci sa dormi sa inveti de sigur sa citesti carti sa desenezi sa canti, haide Beth incearca si ceva nou sigur o sa-ti placa !
- Ok mama fac cum imi spui tu 😑
- Asa esti exact ca ce scriee pe bluza ta !!!

Buna sper, dar sper din suflet ca va placut acest capitol 2 din povestea " Beth, poveste inspirata"
Din capul meu de sigur cum alt fel 😂 daca ce ati citit va facut sa 😴 atunci nu mai cititi, eu chiar nu va oblig... Papa, nu uitatisi 😙

Va urma !!!!! 🐾🐾🐾🐾

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BethWhere stories live. Discover now