"Astazi , 12.10.2016 o doamna in varsta de 45 de ani a avut parte de un oribil accident. Conducea spre locul de munca cand o maşină cu tonaj mare a intrat de pe contrasens lovind maşina. In urma accidentului au fost recunoscute 4 persoane dintre care 2 morti si 2 raniti.
In masina femeii erau ea si fiul sau. Amandoi au scapat cu viata, iar pasagerii carosabilului au murit pe loc.
Revenim cu noutati despre starea ranitilor. "
Nu mai puteam citi de atatea ori articolul. Acel accident mi-a schimbat viata drastic. Si nu in bine. Anne a ramas paralizata temporar , iar eu sunt sanatos.. Norocul meu este ca in cateva luni isi va reveni si imi voi putea reface viata.
Nu pot face nimic. Trebuie sa am mereu grija de ea. O iubesc cel mai mult pe lumea asta.. Dar ce nu intelege este ca nu trebuie sa mai fie incapatanata.
Al dracu de prostii! Nici singurii prieteni care ma mai baga in seama sunt Zack, Mark, Zayn si Christian. Sa nu uitam de umbre. "N-ai cum. Ele te vegheaza. Pe tine si pe Anne. Ele sunt acum prietenele tale. " Aceasi voce care ma chinuie de 5 luni. Innebunesc.
Ca sa mai scap de ganduri am iesit cu Zack, Christian, Mark si Zayn. Nu stiu unde mergem.. Dar nu mai puteam sta deloc in casa. Asa ca am de gând sa ignor macar azi umbrele. Prea mult am suportat. Orice spun o sa le ignor.- Harry! Ce faci frate? se apropia zambind Zayn de mine.
- Al naibii de bine. spun cu o ironie imensa..
- Nu ma lua pe mine cu " al naibii de bine " . radea de mine. Ce ai mai facut?
-Stii deja. Nu mai intreba. spun lovindu-l in umar. " Toata lumea stie ce ai patit. Nu poti ascunde asta. Stii ca e vina ta. Nu scapi! "
Am pornit spre locul unde erau si ceilalti si se pare ca mergem la " Black Angels " , clubul din capatul celalalt al orasului. Macar am parte de ceva actiune diseara. " Iti este dor. Te mananca buricele degetelor. Pot simti la fel de bine ca tine. De 5 luni nu ai mai pupat nimic. Vad cum te framanta acest lucru. Si stai tu linistit. Mai ai de mancat pana sa ajungi unde vrei. "
Din capatul strazii pot auzi muzica cum bubuie in micutul club. In fata sa este plin de adolescenti beţi si drogati. Cum am intrat muzica imi zdrobea urechile de zor.
Multe panarame, pot spune ca este plin. Nu vad o fata ca lumea. Ma duc la bar si imi comand Jack. Dau paharul pe gat si ma duc spre masa noastra.
In drum spre masa o desteapta se baga in mine si ma pateaza pe camasa. Ma uit urat la ea, dar odata ce ii vad ochii mari si verzi nu ma mai uit atat de urat la ea. Isi cere scuze si pleaca, iar privirea mea cade pe fundul sau imens, care deja ma atrage. " Hmm. Ce ar fii sa ne distram noi puţin cu panarama aia micuta? Hmm? Nu raspunzi? Perfect. "
Ma asez la masa si beau de zor. De 4 ore nu am facut altceva decât sa beau. Din depărtare o pot vedea pe fata aceea cum danseaza pe ring si se pare ca nu prea accepta maini buclucaşe in jurul sau, ei bine nu am nimic de pierdut, asa ca ma duc langa ea. " De aici cu vrajeala intervenim noi muchacho. "
Imi asez mana pe coapsa ei, dar ceea ce ma surprinde este ca nu se fereste de atingerea mea. Dansam destul de mult timp, dar din cauza caldurii iesim afara.
- Fumezi? spune intinzand pachetul de tigari.- Am eu fata de nefumator? spun luand pachetul meu de tigari din buzunar si aprinzand una.
- Fie cum zici tu. Arya. Imi pare bine... spune intinzand mana.
- Harry. Imi pare bine Arya. spun prinzand mana ei micuta.
- Si, Harry.. Esti vreun micut huligan, badaran si smecher sau ai parte de o viata faina plina de realizari?
- Plina se realizari? In niciun caz. Dar nu, nu sunt un huligan. Am aplicat la o facultate am fost acceptat si sunt mandru de asta.
- Serios? Ce facultate esti?
- Stanford University. spun cu o mandrie pe care doar zambetul meu tamp o poate descrie. Din octombrie imi incep cursurile.
- Foarte tare. Ce profil ai optat de ai ales chiar Stanford?
- Medicina.. Neurochirurgie chiar.. Am avut un prieten care a avut un accident destul de urat cu ceva in urma si An- mama sa a ramas paralizata temporar, dar are sanse de 68% pentru a-şi reveni.
- Ma bucur. Sper sa reusesti. spune afisand un zambet extrem de sincer, la care nu ma asteptam.
- Dar tu ? Scoala? Facultate?
- Facultate, Yale, psihologie. Pari surprins si fericit in acelasi timp. Ma bucur . spune zambind si uitandu-se pur si simplu la fata mea.
- Cum faci asta ?
- Ce?
- Mi-ai citit fata ca pe o carte..
- Gesturi, mimica, vena ce pulseaza, ochi ce iti stralucesc, sprancene arcuite si buze pana la urechi. Maine la Starbucks la 14 . Vorbim mai multe si poate ne cunoastem.
- Lasa-mi numarul tau.. Am de facut multe lucruri de obicei.. Si am sa te sun cand pot sigur sa iti ofer " o bucatica " din timpul meu.
Avand numarul plec acasa. Cum ajung o vad pe Anne ca doarme linistita si nu ma aude. Mai bine asa. Ma pun sa dorm.. Maine avem programare la psiholog, la doctor si la un antrenor pentru recuperare. " Ieii" .
"Asteapta tu sa vezi cate ti se pot intampla intr-o singura zi. Mai ales ca azi ne-ai ignorat, Harry. Stii ca ne suparam daca suntem ignorati. Monstrii. Moarte. Viata grea. Moarte. Chin. Moarte. Tot ce o sa mai pot visa in urmatoarea perioada. Noapte buna. "
CITEȘTI
Shadows
Teen FictionUmbrele il calauzesc de o gramada de vreme.. Cu probleme grave in " familie " Simte ca moare cate putin in fiecare zi. Dar apare ea.O micuta scapare spre lumina. El •incapatanat •frumos •ranit •condus de demoni •destept Ea •ajutatoar...