Hayat hakkında

4.6K 42 1
                                    

Melody ve ailesinin olağan hayatı bu şekilde devam ederken kahramanımız okula gitmeye başlar. Melody heyecanlandığı, sinirlendiği ya da üzüldüğü durumlarda bir çeşit kriz geçirmektedir. Vücudu istemsiz şekilde sarsılıp garip sesler çıkarır. Okula gittiği bir gün de bu krizlerden birini yaşar. Çünkü öğretmenleri öğrencilerine zaten kapasiteleri yetmeyeceğini düşündüğü için aylardır aynı şarkıları ve aynı dersleri göstermektedir, bu da sonunda Melody'i çileden çıkarmıştır. Yaşanan kriz nedeniyle annesi apar topar okula çağırılır ve durumu öğrenen ve sebebini kavrayan anne sinirden çılgına döner. Çocukların bu denli küçümsenmesini kaldıramaz ve yaşanan olaylardan sona Melody'nin sınıfını değiştirmeye onu normal öğrencilerle aynı sınıfta ders aldırmaya karar verir. Bu Melody için oldukça yıpratıcı bir süreç olacaktır çünkü daha önce böyle bir ortamda hiç bulunmamıştır. Kendisi gibi özel çocuklar dışında hiç arkadaşı olmamıştır ve şu anda bir sınıf dolusu normal öğrencinin arasına katılmak zorunda kalacaktır. Ailesinin de katkılarıyla Melody bu durumu kabullenir ve yeni sınıfında dersler görmeye başlamak üzere okuluna geri döner. Sınıftaki diğer çocuklar için de bu durum oldukça zorlayıcıdır. Çünkü nereden bakılırsa bakılsın Melody'nin şekilsiz duruşu ve tavırları onları ürkütmektedir.

İçimdeki MüzikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin