7:30 a.m alarma a sunat . Prima zi de școala. Of! M-am ridicat din pat ,am coborât la micul dejun , mama mă aștepta-se deja cu masa pusă .
-Neața , mami !
-Neața , Vicki !
-Ce mi-ai pregatit mami ? o întreb uitând-mă pe masa.
- Un ou fiert , pâine prajită și limonadă .
-Mulțumesc, mamă!
M-am așezat la masă, am mâncat . După ce am terminat , am strâns de pe masă. Am plecat în camera mea , m-am schimbat de pijamalele cu inimioare in ceva mai elegant.O camașă alba cu o fundița albastră, o fustița albastra și balerini albaștri😊M-am aranjat , mi-am luat ghiozdanul și am plecat la școala.Când am ajuns, toata curtea școlii era plina de elevii . Am înaintat puțin iar toate privirile s-au îndreptat spre mine . Instantaneu m-am roșit, deja mă simțeam o ciudata. O fată din mulțime s-a apropriat de mine .Era îmbracată într-o cămașa vișinie, bagată în pantaloni ei cu talie înalta și cu niște teniși negri. Ochi negri ca mătasea ,genele date cu rimel , buzele de un roșu sângeriu . Părul ei de un blond perfect lucea în lumina soarelui.
-Bună! îmi spune ea , rupându-mi șirul gândiri.
-Bună!i-am răspuns.
-Vicki Redbird?
-Da ! îi răspund nedumerită.
-Eu sunt Carina, am 16 ani și sunt una din noi tai colegi! 😏 mi-a trântit un zâmbet rece , simțeam ca ceva nu e în regula cu ea .
-Încântată, eu am 15 ani.
-Haide ,să te conduc în clasa!
-Mulțumesc !i-am raspuns politicoasa.
Când am intrat în clasă, toți se uita la mine si la Carina.Ea s-a apropriat de un grup de elevi și m-a chemat spre ea:
-Vicki , hai aici!
M-am îndreptat spre ei sub privirile celorlalti.
-Bună ! le spun eu .
-Vicki , să ți prezint pe prieteni mei:Anais , Jasmin, Damian și Giulian.
-Încântată!
-Vicki , poți sta cu lângă Damian, imi spune Carina aratând spre locul liber .
-Bine! îi raspund.
Mă așez acolo în timp ce toate privirile erau îndreptate spre mine.De ce se uitau toti la mine? Ce era în neregula cu mine?Dupa oră am plecat în cantina școli, Carina m-a invitat sa stau cu grupul ei de prieteni la masa dar am preferat sa stau lângă alt grup de elevi.
-Bună , eu sunt Vicki...și fără să termin propozitia sunt întreruptă.
-Ești prietenă cu Carina? mă întreabă o fată .
-Nu , ea a fost politicoasa și mi-a arătat unde e clasa , deoarece sunt nouă și nu cunosc pe nimeni de pe aici.
-Credeam că ești prietenă cu ea , pentru ca ea e "scorpia școli" ! îmi spune .
-Simțeam că ceva e în neregulă cu ea !
-Să mă prezint , eu sunt Emma, am 16 ani !
Emma arată superb, e brunetă, ochi caprui, subțirică, îmbrăcată într-o cămașă albă asortată cu o fustă neagră și balerini de aceeași culoare.
-Îmi pare bine! îi spun zâmbind.
-Iar ei sunt Marian, Monica,Josh,Dominica, Luca și Erik.
-Încântată!
-De acum poti sta cu noi , desigur daca vrei!îmi spune Erick.
-Desigur! le răspund.
Se sună de oră și plecăm împreuna.--------------------------------------------------------------------------
Să vă prezint personajele:
Carina:Marian:
Monica:
Josh:
Luca:
DOminica:
Erick❤:
Emma❤ SescuEmaIoana
CITEȘTI
Iubire Neîmpărtășită
RomanceVicki e o fata simplă, timidă, care se îndragostește de Erick Night , un băiat drăguț de la noua ei școala. Dar Vicki ascunde acest lucru, până ce află ca și el simte același lucru pentru ea.