Jak rychle, se ze známosti stane přátelství, z přátelství láska, z lásky nenávist, z nenávisti ignorace? Je to jen SKOK.
Jak tenké jsou hranice mezi pocity? Mezi přátelstvím a láskou, láskou a nenávistí? Hranice mezi životem a smrtí?
Jen SKOK.♥
Jsou známí. Potkávají se na chodbách školy, ve třídě, před školou. Občas prohodí pár slov.
Jsou známí, a pak........
SKOK!
Jsou přátelé. Povídají si spolu více a více. Poznávají se. Sdělují si svá tajemství, sedávají spolu, chodí ven..
Jsou přátelé, a pak........
SKOK!
Láska. Jejich přátelství přerostlo v něco víc. Dá se to nazývat láskou? Nazývat ano, ale je tomu skutečně tak? Opravdu ONA dokáže milovat někoho jako je ON a naopak? Miluje skutečně JEHO nebo jen jeho vzhled? Ano, opravdu JEHO. Ale dá se to samé říci i o něm? Miluje JI, jakožto hodnou a milou dívku, která je navíc i pěkná, nebo JI má jen jako hračku, kterou si vybral pro její úsměv, oči, rty, kudrnaté vlasy...? Jestli je jen hračkou, proč JÍ říká ty milá slůvka? Proč JÍ do ucha šeptá, jak moc pro něj znamená, jak JI MILUJE? A jestli hračkou není a skutečně k NÍ něco cítí, proč spí s jinými dívkami za JEJÍMI zády?
Odpověď je snadná..
Láska, a pak........
SKOK!
Nenávist. Nenávidí se, nemohou se vystát.
ONA po nocích pláče, ON si užívá. ON proti NÍ vysílá nenávistné pohledy, ONA je s těžkým srdcem oplácí.
Nenávist, a pak........
SKOK!
Ignorace. Naučili se navzájem ignorovat.
ONA se naučila ignorovat své pocity, ON celou JI samotnou.
Ignorace, a pak........
SKOK!
Kam ten skok ale vede?
Zpět ke známosti?
NE!
K přátelství?
NE!
K lásce?
NE! - i když, z čí strany?
K nenávisti?
NE, UŽ NE.
K Ignoraci?
ČÁSTEČNĚ
Ale co potom zbývá? Smrt?
MOŽNÁ.♥
Mezi životem a smrtí je velmi tenká hranice a je jen na vás, co si zvolíte. ONA si vybrala SKOK.
♥♥♥
Pedruska01 věnuji Tobě, za tvé krásné příběhy, které se mi vryly hluboko do srdce a za tvé nečekané přátelství. Děkuji! ♥♥