Karanlıktaki Kız

288 23 15
                                    

Subaru'nun ağzından

Kısso...gene o karanlıktaki kızı görüyorum! Neden görüyorum ki onu? Yoksa o beni mi takip ediyor? Kısso kafayı yedim ben! Neler saçmalıyorum?! Belki bizim aileden diğerleride o kızı görüyodur? Tch en iyisi yatim ben kafayı yedim iyice...

Ayato'nun ağzından

Karanlıkta birisimi var yoksa bana mı öyle geliyor? Hassiktir kafayı yedim amq... Reiji yemeğin içine bi bok mu koydu acaba? Ne koyduysa hayal görmemi sağladı. Umarım yemeğin içine bi nedir iksir fln koymuştur umarım!

Reiji'nin ağzından

Lanet...Sanki zehir içmişim gibi...İçmiyicektim o içeceği pffff karanlıkta birisi var ve bana bakıyor??? O her kimse ve neden bunu yapıyorsa hiç hoşuma gitmedi...Umarım sadece bir hayaldir. Ben kafayı yedim sanırım...

Shuu'nun ağzından

Ne? O seste ne? Birisi mi düştü ne oldu acaba? Nedense gülme sesleri ve ağlama sesleri duyuyorum. Sanırım beynim benimle oyun oynuyor bu hiç hoşuma gitmedi.

Laito'nun ağzından

Sanırım evde hayaletler var! O gülme sesleri ağlama sesleri... Başımı şişirdi mk!

Kanato'nun ağzından

Teddy ile ben kahkaha ve ağlama sesleri duyduk. Birde sanırım odamda birisi varmış gibi geliyor bence uyursam gider bence hayal görüyorum.

Yazarın ağzından

O gece yağmur yağıyordu. Sakamakiler hiç uyuyamıyordu çünkü bir kız onları ya izliyor yada takip ediyor. Ağlama ve gülme sesleri Sakamakileri biraz korkutuyordu. O gece kimse uyuyamadı. En sonunda hepsi karar verip oturma odasında gittiler.

Reiji:Sizde mi o karanlıktaki kızı gördünüz?

Kanato:Evet. Bide gülme ile ağlama sesleri duyduk. Teddy çok korkunçtu dimi?

Subaru:Demekki tek kafayı yiyen ben değilmişim.

Ayato:Bende Reiji'nin yemeğe bişi koyduğunu zannettim.

Reiji:Ayato saçmalamayı kes lütfen.

Subaru:KESİN ŞİMDİ! Biz şimdi nasıl uyuyucaz?!

Shuu:Dünyada bir ilk Subaru'ya katılıyorum.

Reiji:Şimdilik bir fikrim yok ama o kızı görmezden gelirsek iyi olur. Belkide gider?

Shuu:Denemekten zarar gelmez.

Subaru:Tch.

Herkes odasına gitti ve tabutlarının içine girdi. O ağlama ve gülme sesleri tekrardan gelmeye başladı. Hepsi görmezden geldi karanlıktaki kız şuan Subaru'nun odasındaydı. Subaru'nun tabutunun yanına oturdu ve uyuya kaldı.

Sakamakiler huzurlu bir şekilde uyuyabildi. Ama yarın neler olucaktı? Belki o kız oradan hiç ayrılmıyıcaktı.

Devam edecek...

Diabolik Lovers Lost GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin