Numele meu este Yushime am 14 ani si sunt din Japonia mai precis Tokyo.Am o viata aproape obisnuita...aproape insa nu stiu de ce in ultima vreme simt ca nu sunt eu. Simt ca ceva ciudat se va intampla in viata mea sau cu mine ....De mult timp am o pasiune pentru creaturile paranormale mai ales vamipirii si demonii.Intr-o seara cand ma intorceam de la scoala am simtit ca cineva ma urmareste insa cand m-am intors nu era nimeni. inca simteam aceea prezenta sinistra care era in spatele meu acel suflet indurat era clar ca,era cineva care suferise mult si vroia ceva de la mine.Insa intrebarea este cine era si ce vroia de la mine ??????Deodata am simtit cum si imi pierd puterea si intr-un final am lesinat.Cand m-am trezit nu stiam unde ma aflu sau mai precis ce cautam aici era foarte clar ca aceea persoana ma adus aici.Dar oare de ce si pentru ce am fost adusa aici???Spre surprinderea mea aici se aflau parintii mei. Insa ei ce cautau aici si de ce eram toti aici??Si pentru ce?
-Mama ,tata ce cautati aici??Si de ce suntem toti aici???
-Yushime trebuie sa-ti spunem ceva..ceva legat de noi si trecutul nostru....
- Noi am fost si suntem din totdeauna vamipiri insa a trebuit sa iti ascundem acest lucur pentru a te proteja ....
-De ce si de cine sa ma protejati??Si de ce mi-ati ascuns acest lucru???
-Deoarece in taramul vampirilor este un vampir care te vrea mai precis iti vrea puterea si sufletul..
-Acest lucru explica pasiunea mea pentru aceste creaturi.
-Cand te-ai nascut mama ta ti-a luat puterile ca sa nu dai semne ca esti vampir insa de acum le poti avea pentru ca stii ce un vampir .Insa ai grija foloseste aceste puteri cu moderatie si nu exagera incepand de acum trebuie sa fii in alerta acel vampir te va urmari si va incerca sa te rapeasca deci ai grija si nu da de banuit mai ales la scoala.In timp ce Yushime s-a intors acasa impreuna cu parintii sai........Ce ziceti sa continui povestea????
CITEȘTI
Vampirul din mine
ParanormalPana acum ai fost o persoana normala sau asa credeai cel putin???De fapt nu este asa de fapt esti un vampir.Un vampir ale carui puteri sunt cautate de el...Cin este el si de ce iti vrea puterile ??Tocmai asta trebuie sa descoperi. ...