Confesiunea

41 2 2
                                    

A doua zi de dimineața Yushime luă micul dejun împreuna cu Haruta si îi spusese acestuia ca trebuiau sa discute.
-Yushime ai dreptate trebuie sa discutam situația asta nu mai poate continua asa. Apoi s-au dus in grădina din spatele casei sa discute.
-Haruta nu stiu cum o sa reacționezi sau daca vrei mai vrea vreodată sa vorbești cu mine,dar trebuie să știi...
-Ce sa stiu Yushime??
-Te...Eu te ....Eu te iubesc Haruta si nu mai pot continua asa trebuia sa îți spun pentru ca altfel simțeam ca explodez si am nevoie sa stiu daca si tu simți la fel sau nu...
-Yushime...eu...
-Nu trebuie sa te simți obligat sa spui ceea ce ai vrea ca eu sa aud...Vreau sa imi spui ceea ce simți si ceea ce e adevărat .
-Yushime eu cred ca poti sa fii prieten cu cineva sau poti sa fii îndrăgostit ,nu cred ca poti fii amândouă...
-Da si eu cred asta si de aceea te iubesc si vreau sa fim mai mult de atât..
-Yushime si eu te iubesc !!!Dar nu am putut sa găsesc un moment in care sa îți spun si nici nu știam cum sa o fac..
-Yushime vrei sa fii prietena mea??
-Da,da,normal ca da!apoi Yushime sari in brațele lui Haruta si il săruta.
Sărutul,dar si îmbrățisarea durară câteva minute.Apoi cei 2 se întorseseră înapoi in casa si își anunțară părinții depsre relația lor deoarece aceștia erau acolo prezenți discutand despre fel si fel de chestii.
Părinții fura de acord.Timpul trecea si relația lor era tot mai serioasă ,dar putea oare aceasta sa reziste având in vedere trecutul lor,dar si al strămoșilor lor??
Iertati-ma ca este atât de scurt acest capitol ,dar vreau păreri si idei despre cum ati vrea sa fie continuarea sau daca sa continui povestea sau sa o șterg???
Pupici💋💋💋

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vampirul din mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum