Gözlerimi açtığımda revirdeydim.Başımda saçlarını geriye doğru sıkıca toplamış olan hemşire Lizzy vardı.Dirseklerimden destek alıp etrafa göz gezdirdim.Bana doğru yaklaşıp eğildi.
''Biraz daha uzan tatlım.'' Gülümsedi.
''Teşekkür ederim.Fakat ben iyiyim.''
''O zaman doktorunla konuşup seni taburcu edelim.''
''Bişey sorabilir miyim hemşire Lizzy?''
''Evet Carrie.''
''Bana ne oldu?''
''Tuvalette ki ilaç kokusundan bayılmışsın.Hizmetlilerde seni buraya getirdiler.''
''Ah pekala.Gitmeliyim.'' Çantamı ve çeketimi alıp hızla kendimi okuldan dışarı attım.Okul bitmiş herkes dağılmıştı.Bir otobüs durdurup bindim.Kısa süren yolculukla evimin iki sokak altındaki otobüs durağında inip tenime tek tek düşen yağmur damlalarını hissettim.Kapşonumu kafama kadar çekip eve doğru yol aldım.
''Carrie ev telefonu çalıyor!'' Oturduğum koltuktan doğrulup elimi yanımdaki masaya uzattım.Elime alıp numarayı hatırlamaya çalıştım.Bu Kate'di.
''Efendim?'' Telaşla nefes nefese konuşan Kate'in sesi dğeişik geliyordu.
''Carrie seni bulduğuma çok sevindim.Evde misin?''
''Evet.Teyzem var ne oldu Kate?''
''Alışverişteydim.Yeni erkek arkadaşımla.'' Güldü.
''Biranda regl olucağım tuttu.Onu orda bırakıp senin evine geliyorum şimdi.Bunu ona söyleyemem.''
Duyduğum an gülmeye başlamıştım.Ne?Şaka yapıyor olmalıydı.Zil ile irkilip gülerek kapıyı açtığımda Kate'i görmek umuduyla gülen gözlerim Zayn'ninkilere bakıyordu.
''Şey Carrie Kate burda mı?'' Bi dakika Zayn Kate? Zayn Kate? Onlar çıkıyolar mı? Kate'in bahsetiği yeni erkek bu muydu yani?
''H-hayır burda değil.Evimi nerden biliyorsun?''
''Kate anlattı.Ben şey onun yeni erkek arkadaşıyım.'' Sırıttı.
''Pekala.O buraya geliyor.İstersen.Geç içeri.''
Başını sallayıp içeri geçti.Göğsü göğsüme sürttüğü anda içimde bieyler kıpırdadı.Kendini toparla Carrie.O sadece bir ahmak.Kapıyı kapatıp karşısına oturdum.Kendi eviymiş gibi televizyonu açıp gerye yaslandı.Göz ucuyla tişörtümden fışkıran sütyenimi dikizliyordu.Hemen kendimi toparlayıp yutkundum.
''Kate'i aramamı ister misin?''
''Yok ben böyle iyiyim.Marketten tampon alıyordur.'' Başını geriye atıp alaylıca güldü.
''Sen dalga mı geçiyorsun?''
''Niçin?''
''Onunla.''
''Ah sence?''
''Evet.''
''Zayn sevgilin gelmiyorsa evimden çık.''
'' O geliyor.O yüzden hayır.''
Tam ağzımı açmış ona küfredecekken ağzı açık bi şekilde ikimize bakan teyzemi gördüm.Lanet olsaı yine işleri batırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die
FantasyOkulun kötü çocuğu.Havalı,acımasız ve bir o kadar da iyi.Özel güçleri olan bir kızla başa çıkabilecek mi?