Povučena čudakinja

15 2 0
                                    

Za početak nešto o meni. Mislim da ime nije bitno, imam 16 godina i idem u srednju medicinsku školu. Ja sam tip osobe koji se sa svojim prijateljima ponaša skroz opušteno i prirodno, ali ako te ne poznajem onda sam povučena čudakinja.
Imam 5-6 prijatelja koji su uvek tu za mene i moja sranja i probleme i to mi je dovoljno. Ne volim da budem okružena ljudima koji su "fake" i pred kojima ne mogu da budem debil kakav jesam.
Što se tiče mojih interesovanja, pa ovako. Knjige obožavaam, to je kao mali svet koji držiš u rukama. Volim da gledam filmove i serije i da, hteli vi to da prihvatite ili ne, knjige su bolje od filmova!!
Muzika mi je kao terapija. I sa pravom muzikom ili zaboraviš sve ili se svega setiš. Što se žanrova tiče slušam skoro sve, ali strano. Ne volim ove nove domaće pesme.. Omiljeni bend mi je Bring Me The Horizon i Hurts, potpuno su različiti ali da... A što se tiče pevača.. Nemam baš pevača ali Alan Walker je preljubav.. I da Alan Walker nije samo 'Faded', 'Sing me to sleep' i 'Alone'.. Ima predobre tehno, pa 'pesme' da ih nazovem tako...
Sport obožavam. Košarka je život, iako je ne treniram zbog kolena.. Volim i Američki fudbal i hokej..
Pa po ovome možete videti da nisam girly girl, a takav mi je i stil. Ne volim haljine, suknje, šortseve, štikle, šminku.. Najlepše se osećam u trenerci ili farkama, majici kratkih rukava i patikama, sa vezanim repom..
Što se tiče moje, pa, ličnosti.. Veoma sam tvrdoglava za nešto u šta sam sigurna.. Mislim i da sam veoma iskrena prema prijateljima i da sam dobar prijatelj.. Možda zvuči malo sebično ali to mi mnogi govore, pa... I da, ja sam encedetisiast, ukratko osoba koja se u društvu uvek smeje bez obzira koliko pati.. I to je nekad dobro ali nekad nije jer ljudi misle da sam uvek srećna, a nemaju pojima kakav je haos u mojoj glavi...
Mislim da bi to bilo to za početak, radiću nekad, ako nađem zanimljiva pitanja, tipa '100 pitanja' ili tako nešto pa ćete moći saznati nešto više o meni..

Dreams, hopes and thoughts....Where stories live. Discover now