E ovako, ja verujem u vanzemaljce. Nemoguće je da smo u tolikom univerzumu jedina živa bića.. I ne, ne mislim da su mali, zeleni, sa velikim glavama i dugačkim rukama... Jednostavno mislim da postoji još života u svemiru.
E sad o paranormalnim stvarima koja se dešavaju. Možda neka viša vrsta (vanzemaljci) pokušava da komunicira sa nama, ali ne mogu jednostavno da dođu i kažu "Mi došli"... Kao na primer da mi uzmemo buba švabu i pretstavimo joj se, ona ne bi imala pojma šta joj se dešava. Tako kontam da i oni pokušavaju nešto nama da kažu. Ne mislim da planiraju invaziju ili da im trebamo za neke eksperimente, ali pokušavaju da kontaktiraju...E, što se tiče duhova.. I u njih verujem... I ne zbog nekih snimaka kamera na internetu ili tako nečega.. Jednostavno verujem da postoji neko pored nas koga ne vidimo, a posmatra nas... Uvek imam osećaj da me neko gleda, iako sam sama u sobi i mislila sam da je to baš zato što sam sama. E onda sam pročitala da naš mozak oseti ako nas neko gleda i da.... Možda sam se malo uplašila.. I ona fora ako se probudiš između 2 i 3 bez razloga neko te gleda.. Redovno se budim oko 2, ne znam da li je slučajnost, ali svaki dan se budim oko 2... Ali ne mislim da su svi loši, neki su samo tu da gledaju šta radimo ili da se uvere da smo dobro...
Ne znam, to je samo neki moj stav i moje mišljenje... Ne hejtujem ljude koji misle suprotno, svako ima pravo na svoj stav.. Imamo drugačija mišljenja i na stvari koje su dokazane, a posebno na stvari koje nisu sigurne..
Pišite mi vaše stavove o ovome, volela bih da vidim da li neko deli moje mišljenje i naravno da vidim druge stavove..
YOU ARE READING
Dreams, hopes and thoughts....
RandomBiće ovo mesto gde ću da pišem o sebi, o svetu oko sebe i uopšte mojim stavovima o nekim aktuelnim temama... Jednostavno nisam dovoljno kreativna za pisanje neke priče pa eto..