~1~🎈

20 0 0
                                    

Merhaba. İnşallah güzel bir başlangıç yaparız beraber. ❤

02.02.2017

Bugün seninle konuşmadığımız tam 7. Gün. Evet biz sanaldan tanışıyoruz. Önceden olsa asla sanaldan aşka inanmazdım. Ama işte insan yaşamadan bilmez,yaşamadan anlamaz hiç birşeyi.Ama yine de ben sanaldan sevmenin bu kadar güzel olacağını düşünmemiştim. Her gece onu bir gün görmenin hayaliyle uyuyorsun. Her gün onu belki görürüm umuduyla yarınlara uyanıyorsun. Tabi göremiyosun orası ayrı. Ah be  hiç haberi yok benden. Beni öylece konuştuğun bi kız olarak görüyor. En çok da bu acıtıyor.
Herşey ilk hoşlanmayla başlar. Sonra farkında olmadan bağlanır. Belki şuan 15 yaşında ki bi kızın acıları ergenliktir diyorsunuz ama insanların acıları ne zaman dan beri ergenlik oldu?
Bazı insanların hoşlandıkları zaman aşığım diye geçinmesini anlamıyorum.

Benim ilk askım babamdı. O kadar çok seviyordum ki. O benim kurtarıcımdı. Annemden bile önce gelirdi. Ama bazı aileler vardır ya hani. Her şeylerini derse, okula adamış olanlar. Babamla 8. Sınıftan beri böyleyiz. Teog var diye. Babam zamanın da  kendi yapamadığı şeyleri benim üstümden yapmaya çalışıyor ama ben dayanamıyorum. Babamın bana olan önceki sevgisinden zerre yok. Neyse işte

İşte benim ilk acılarım ilk kalp ağrılarım böyle başladı. Yani daha doğrusu bana ilk 'SEN ASLA HAYALİMDEKİ GİBİ BİR EVLAT OLMADIN.' demesiyle başladı. Babası ilk aşkı olan bi kızın bunları duyması ne kadar acı verir siz düşünün. İstediği her şeyi elde edebilen bi kız bu laftan sonra elinde olan herşeyi de kaybetti..

İnsanlar böyledir. Çok severler,aşık olurlar, bağlanırlar ama karşılık göremezler. Tabi sadece bizim gibiler umudu kalmamış olanlar karşılık göremez. Çünkü bize bunları hayat öğretti. Biz bu acıları yaşayarak öğrendik. 
Birilerimiz en yakını bildiğini kaybetti. Çünkü siz hep tanımadıklarınız ölüyor sanıyorsunuz. Ama öyle değil.
Bazılarımızında en yakını bildikleri gidiyor.  Ulan çok acıtıyo be bırakıyorlar. Düşünsenize 8 ayınızı verdiğiniz bi çocuğun sizi aldattığını öğreniyorsunuz.

Evet o.20.05.2016 ilk gördüğüm tarih. İlk aşk :') aynı zaman da da ilk kaybediş. İlk gözyaşları ilk hıçkırıklar.
İlk görüşte aşk var. Yaşadım. İşte neyse çocuğun seni aldattığını öğreniyorsun ve çocuk ortadan kayboluyor. 4 ay hiç görmüyorsun. Haber yok. İyi mi kötü mü bilmiyorsun. Sonra 5. Ayda tekrar karşına çıkıyor tekrar görüyorsun. Ulan be dedim. Ulan. İşte çok seviyorsun dayanamıyorsun. Tekrar başladınız. Bu sefer de seni elde edip başka bi amaç için kullanmak istediğini öğreniyorsun.

Şimdi bu ergenlik mi sizce? Bunu öğrendiğin de aynı kişiden farklı bi darbe yiyorsun. Aynı kişi farklı bi yara açıyor bu seferde. Ulan amına koyim ulan bu kadar umudunu kesmek çok saçma. Her şeyi kesip atıyorum. Her şey bitti diyorum.

Hop yeni bir umut çıkageliyor karşına. Aniden. Tekrar aynı duygular. Sana karışıyor. Fotoğraflarını sildiriyor. Uyuma konuşalım diyor :') Gene bağlanıyorsun. Şimdi de 7 gündür konuşmuyoruz işte. Ben gene umudumu kaybettim amına koyayım.

İnsan özlüyor işte. Uyuma konuşalım demesini özlüyor. Böyle duyguları tekrar hissetmeyi özlüyor. Tekrar yaşayamama korkusu sarıyor içini. Ama gene de içinde bulunduğu duruma şükrediyor. Çünkü ne kadar kabul etmese de bi yerde hala ufacıkta olsa bir umudu var. Ulan o olmasa yaşayamıyacak çünkü. Bileklerini kesmeye  cesaret edemeyenler vardır.  Onlar saçlarını keserler. Çünkü insan en çok saç uçlarından kırılır.

Kendimden örnek vereyim. İntihar etmeyi denedim. Babam o gün bana öyle dediğin de denedim. Ama yapamadım o gece hala dün  gibi aklımda ama yapamadım işte. Neden çünkü annem..

Pes etmeyin arkadaşlar. Ne olursa olsun yenilmeyin. Hiç birşey daha güzel olmayacak ama alışırız be. Terkedilmelere alıştık biz. Başka ne bu kadar koyabilir ki?

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. HER NE OLURSA OLSUN Bİ DERDİNİZ OLURSA YANINIZDAYIM. UNUTMAYIN Kİ, DERTLEŞMEK İÇİN BİRBİRİMİZİ TANIMAMIZA GEREK YOK.

İNSTAGRAM: XPONCİK.BAGYANX

Umudu OlmayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin