+18 Velem Történik

262 27 12
                                    

Sziasztok, kedves Olvasóim!
Úgy adódott, hogy sikerült a mai napra felkészíteni a lelkemet, hogy egy újabb "csodálatos" iromány elolvasásával pusztítsam az agysejtjeimet.

De nem is szaporítanám tovább a szót. Vágjunk bele!


A könyv írója: Csibreizsofi


Kezdjük a leírással.


"Saját felelősségre olvasd a könyvet. Bátran komentelj, csillagozz. A történet egy lányról Csilla Fásiról szól aki keresi a boldogságot. Közben olyan dolgok történnek vele amire még ő se számít. Jó olvasást!:)"

A "saját felelősségre olvasd a könyvet" rész teljesen megvett magának. Elfogadtam a kihívást, így hát a vesszők hiányát átugorva vetettem bele magam a történetbe, ha már drága írónőnk arra bátorít, hogy kommenteljünk és csillagozzunk.


Az első rész megint egy igazán terjedelmes, hat soros valami. Az első két sorban rövid bemutatót kapunk Csilláról, aki "a világ legbolldogabb embere" és akinek a fiúja -Denisz- a világ legjobb pasija. Tovább megtudjuk azt is két szóban, hogy főszereplőnk Pesten lakik. Nem is húzzuk tovább, hiszen minek... Kezdődik is a történet. Csilla "telója" megcsörren. El sem hinnétek, de Denisz az!!! A legjobb pasi a világon!!!!!

"-Igen cica, mizu? - Kérdeztem

-Gyere a Minerálisba tizenöt perc múlva találkozunk. Szia - zárta le a beszélgetést. Valaki morci. Mindegy megyek készülődni."

Így ér véget az első rész. Hú, meg ha... Ez aztán olyan izgi meg minden, hogy rögtön a következőre lapozok, hiszen ennyi izgalom nekem nem volt elég! Vajon mit akarhat a morci fiúcska a MINERÁLISBA? Mindjárt megtudjuk!

Az új lapra érve szembesülök a ténnyel, hogy írónőnk megerőltette magát, hisz ez már tizenegy sor, kérem szépen! Majdnem a duplája az elsőnek! Nem hiszek a szememnek, micsoda szorgalomnak lehetünk szemtanúi!

"Felvettem a rövidnadrágom és a fehérpántosomat a türkíztáskámba a biztonságkedvéért bepakoltam a vékonyszvetterem. Elindultam és mikor odaértem ott volt Denisz."

Szerintem napokig próbálkozhatnék megfejteni, hogy mi is akart ez az igazán hosszú mondat lenni, de mi most ezen átugrunk, hiszen gyerekek... DENISZ OTT VOLT! És nekünk csak ez számít, nem a rövidnadrág és a fehérpántosa a türkiztáskájába a biztonság kedvéért bepakolt vékonyszvettere. De nem ám.

Odafutott, a "nyakábaugrott". Ekkor a srác lerántotta magáról és megjelent egy lány, akivel Denisz szenvedélyes csókot váltott, összetört szívű Csillánk szeme láttára. Majd pedig az ismeretlen lány odafordul hozzá, s így szól:

"- Bocsi de ő már az enyém!"

Minden rosszindulat nélkül... De komolyan, cseppnyi bunkóság sincs bennem, mikor ezt írom; Ilyet az unokatestvérem írna. Csak ebben az a szomorú, hogy ő értelmi fogyatékos. Tehát, édesem... Ti tulajdonképpen egy szinten vagytok. Ez nem neki megalázó, hanem neked. Ő nem tehet róla, hiszen így született. És neked mi a kifogásod?
Régen, mikor kicsik voltunk és együtt Barbie babáztunk, ilyen szövegeket tolt ő is. Ismétlem: MIKOR MÉG BARBIZTUNK. Azaz maximum 11 éves korunkig.

Oké, lépjünk túl ezen is. Elkezdett sírni és elkezdett esni az eső. Szóismétlés, könyörgöm!
Le akart ülni egy padra, de ügyes lány, szóval megcsúszott, ennek köszönhetően pedig szétrepedt a "nacija" és "felsíkított". Végül mégiscsak sikerült leülnie arra az átkozott padra. Szerintem tapsoljuk meg.
Hosszasan bámulta a nadrágját. Biztos elmondott pár imát is magában, hogy így megúszta, hogy a mai divatnak megfelelő szakadt nadrágot kelljen vennie. Megoldotta magának másképp. Ez egy új DIY praktika, kérem szépen!
Az utolsó mondat pedig egyszerűen mesés. "Egyszercsak egy jóképűfiu volt előttem"
Pont nem kell, hiszen spórolunk az írásjelekkel.

A következő részhez értünk. Lássuk az első mondatot, ahol szintén kihagytuk azt a fránya pontot.

"Felvnéztem és megköszöntem"

Tényleg? Megköszönted? ÉS MÉGIS MIT? Hogy elállja az esőt előled vagy mi a jó Isten? Ne csinálj ki, kérlek!

Nem részletezem innentől, csupán kiemelek néhány szépséget és összefoglalom a lényegtelen, ám "fontosnak" számító részleteket.
A srácot Szabolcsnak hívják, akinek halvány lila fingja sincs róla, hogy ki ez a lány, mégis felajánlja neki, hogy hazaviszi. Persze, mert ez így működik! A lány pedig elfogadja, mert nem fél attól, hogy ez a "jóképűfiu" egy sorozatgyilkos és kibelezi. Pedig bár tette volna ezt. Hatalmas mosollyal az arcomon olvastam volna tovább egy ilyen verziót. Ám ez elmaradt.

"Miután beszáltunk Szabolcs Mercedes-ébe megadtuk egymás számát és bemutatkozott részletesebben. Hazaértünk.
-Gyerefel Szasza (megengedte hogy így hívjam) fel a házamba!"

Google fordító gyanús ez nekem. Persze ezt követi megint kismillió szóismétlés és elírás, mert nem kell arra figyelni. Úgyis a sztori a lényeg, nem?

Elkezdenek filmezni, majd Szasza megtömi a lányt, mint a pulykát szokás. A lány pedig elkényezteti. Ne kérdezzétek. Konkrétan nem láttam a könnyeimtől, mikor ezt olvastam.

Másnap a lány felébred, Szabolcs viszont sehol. Később kiderül, hogy van barátnője, akit megcsalt a mi drága Csillánkkal. Erre ő bedühödik, káromkodik egy sort, majd pedig elhatározza, hogy elköltözik a szüleihez.

"Mivel a szüleim a Hawai -szigeteken laknak nincsenek itt, hogy megvígasztaljanak vagy esetleg lecsesszenek mert nem vagyok már szűz. Ezért úgydöntöttem oda költözöm. Mert nem szeretnék többet találkozni se Denisszel és Szaszávalsem. A döntésem biztos már a repcsin ülök. Még öt óra.... @):-@):- @):-öt óra múlva@):- @):- Szia Pest! Aloha Hawai!"

Könyörgöm... Miért? Miért teszed ezt az emberiséggel? Repülőbalesetről nem hallottál még? Nem akartad Csillánkat eltenni láb alól? Mert én nagyon is.

Most pedig jöjjön a kedvencem! Az "Újdonság" című bejegyzés.
"Új szereplők:
Mimi,Maradna: Csilla tesója
Anya
Apa
Camaron.: Csilla új pasija"

Sírok, esküszöm. Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy te tényleg ennyire ostoba vagy vagy csupán tetteted?

Az ezt követő részletben megtudjuk, hogy Camaron Mimi pasija, dehát Csilla egy oltári nagy ribanc, így ő szarik bele úgy, ahogy van és szétteszi a lábát a testvére fiújának. Hisz ez is normális.

"Levettem a melltartóm ő pedig elkezdtem szopogatni a melleim."


Na és ez volt az a részlet, ahol azt mondtam, hogy nem bírom tovább. Térden állva könyörgök neked, inkább szopogasd te is a melleidet, írás helyett, mert neked ez nagyon nem megy!
Ha én szültelek volna, előbb gyújtanám fel a számítógépedet, laptopodat, tabletedet, telefonodat, minthogy írni hagyjalak az életed során! Ne tedd!

A kitartásom a kilencedik részig tartott, azonban ahogy láttam, még azt sem tartottad számon, hogy hányadik következik éppen. Így van két hatodik rész, továbbá néhány teljesen ki van hagyva.

Jajj, de rossz nekünk.

De a lényeg... a büdös nagy igazság; Ne írj, mert kibaszott szarul csinálod!


A támadások nem érdekelnek, hiába próbálkozik bárki is. Hidegen hagy. Nem fogok visszavonni egyetlen szót vagy betűt sem, mert ez az én saját véleményem. Megértem, ha valakinek nem tetszik, csak épp nem érdekel.

Ha te is találkoztál hasonlóan förtelmes történettel, küldd el nekem üzenetben! Talán épp az általad mutatott iromány lesz a következő bejegyzésem témája.

TűzrevalóWhere stories live. Discover now