Ben Ada. Kahverengi gözlü, kahverengi saçlı,şirin bir kızım. Benim hayatım bir günde değişti.
Evde sadece ben vardım. Tektim evde.
Keşke annemlerle gitseymişim. Her keşkenin iyi ,birde kötü anlamı var. Benim keşkem ikiside.Sevdigim adamı buldum. Telefonumu kırdım . Ama mutluyum. Şimdi o gün ne olduğunu çok merak ettiginizi biliyorum.
Tamam. Anlatıyorum. Evde benden başka kimse yoktu. Televizyon izliyordum. Birden kapı çaldı. Karşımda aşırı yakışıklı bir meteor çıktı . Siyah kot pantolonu , beyaz kısa kollu üstüne siyah ceketle gayet çekici görünüyordu.
Gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerinden korku, endişe, birazda mutluluk. Mutluluk mu?
Biranda gözlerime bakarak konuşmaya basladi.
"Benim peşimde bir kaç adam var acaba 1,2 dk evinizde durabilir miyim?""Bence sende onlari dövebilecek güç var ama neyse."
Aptal sesli dedin. Tanımadıgın bir çocuğa ne dedin mal. Bende çocuk niye güldü diyorum tşk iç ses .Hoşgeldin ic ses. Hoşgeldim. İc ses.
Efendim tatlim . Kes sesini . Ic sesimide susturduğuma göre çocuğa bir cevap vereyim . Yan komşumuz polis önce onlar evde mi bakayım. Evdeler o zamn gelsin bir sey yapmaya calisirsa polise derim. Hihihi cok kötüyüm.
"Gel. " dedigime şaşırmış olcakki "Gerçekten mi "dedi. Gülümseyerek "Eger bir yanlışın olursa yan komşumuz polis derim seni"
ne kadar cesurum lan ben normalde biri ile konuşurken
- ve o kişiyi tanımıyorsam - utanırdım. Ama bu çocuk farklı. O da bana gülümseyerek "Bisey yapmam merak etme sen benim hayatımı kurtardın sayılır. Hayatımı kurtarana neden bise yapayım ki " " Tamam geç galiba geliyorlar " oturma odasına gitti. Bende arkasindan kapiyi kapatip kilitledim . Sonra oturma odasına gittim.SON
Arkadaşlar ilk kitabım olduğu için bazı yanlışlarım olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deliyiz Biz Lan
RandomSevdigim adamı buldum. Telefonumu kırdım . Ama mutluyum. Şimdi o gün ne olduğunu çok merak ettiginizi biliyorum. O zaman okuyup öğrenelim