Baştan söyleyeyim 6b'nin ne zaman başlayacağını bilmiyorum şahsen umurumda da değil.
Dizi biteceği için başta üzgündüm ama su an cidden mutluyum keşke bu bölüm final olsaydı.
Sonrasında eminim ki Maliayı Scott'a veya Theoya kakalıycaklar.
Ama umarım olmaz. Ki şu ana dek olmasını istemediğimiz her şey oldu.
Sonrasında bir önceki bölümünde de söylediğim gibi bence PLL gibi sezon arsında yıllar sonra atlayacaklar.
Ve şöyle bir yorum aldım Malia son sahnede Stilese neden öyle baktı gibi bir şeydi bence
Eğer bundan bahsediyorsan zaten başka yoktu da neyse... Burda sanki biraz üzgün gibiydi belki Stiles ve estetik canvarını öğrendiği içindir. Ama yinede gözlerinin ici parlıyor.Sinirlendigim ikinci kısım ise 5.sezon finalinde de Malia'ya az yer vermişlerdi şimdide bu çok sinirimi bozdu. Hayır kız dizinin olmasini saglayan karakterin kızı her bokta alfasını kurtarıyor herkese yardım ediyor ama kız yok. Abi amına kodumun sezon boyunca iki kere gösterilen eş cinsel çocuğun yeri daha fazlaydı.
Bence Malia'ya aşırı haksızlık yapılıyor sonuçta Malia karakteri diziye ödül getiren tek kadın karakter bari bunu düşünsünler.
Ama şuna çok güldüm
Bence Stiles iğrenmese bile Dylan iğrenmiş djdjjd
Of canım dostlarım iyi ki varsınız da acım hafifliyor 😍❤
Stalia ile Hayal et diye bir kitap yazmaya başladım destek olursanız sevinirim ---> yüzde yüz reklam amaçlı dhdjd
Neyse gerçekten sizi seviyorum artık Stalia olmadığı için (ay bu cümle çok acı verdi 😭) bölümler azalacak belkide olmayacak ama aramızda izlemeye devam eden olursa Stalia'yi desteklemeye devam etsin.
Multi ------》Ayakta ki biz (staliacılar) oturan kadın Jeff diğeri ise Will bir bok yapmayan.
Sözde bir de Will Staliycaydı adam olayında da...çok sindirim bozuk.
Gece gece ağladıktan sonra yazılacak en güzel bölümdü 😢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalia Hakkında Bilinmeyen Her Şey ♾
RandomStalia Hakkında; -Bilinmeyenler -Spoilerler -Replikler -Şarkılar Ve daha bunu gibi binlerce şey bu kitapta. *bu kitapta Stydiacıların yeri yoktur Rastgele #1 Hayran kurgu #3