film

17 2 3
                                    

Merhaba ben Göçe Kanmaz 20 yaşındayım,Annem'in adı Selda Kanmaz,Babamın adı Emir Kanmaz .en iyi arkadaşım İrem  bugün onla beraber alışverişe gidiceğiz .Telefon çalarak bu düşüncelerden ayrıldım
"Alo"
"Efendim İrem "
"Bitanem ben hazırım ya sen bize gel yada ben size geliyim o şekilde çıkarız"
"Tamam kuşum ben gelirim size "
"Tamam görüşürüz "
"Görüşürüz" dedim ve hemen çantamı alıp içine telefonumu alıp  odamda  ki boy aynama bakıp hazırım dım hemen çıkıp İremlerin  eve sürmeye başlasam .Evin önüne geldiğimde İrem bahçede bekliyormuş hemen arabaya bindi ve
"Selam bebek"
"Selam canım nereye gidiyoruz"
"Podiuma gidelim"
"Olur " dedim arabayı sürmeye başladı geldiğimizde arabayı park edip indik.Kolkola girdik ilk önce film izlicez ama hangi filmi işleyelim bilmiyorum oyüzden  İrem 'e sorucaktım ki İrem yanında değildi onu aramaya gittiğimde bir elbiseye bakıyordu
"Kızın insan bir haber verir gider ödüm koptu "dediğimde iki erkek bize bakıp gülüyordu onlara bakıp bir bakış attın gülmeleri somurtmaya döndü .İrem'in  bana beslendiğini duymadığm için cimcik attığında çığlığı bastım ona dönüp "canımı yaktı kızım" "özür dilerim kızım kaldığını görünce bende cimcim attın ama atmamdada sebebim var Gökçe dedi duymadın bende bunu yaptım "iyi tamam bidaha yapma çok acısı "dedim ve bize doğru gelen erkekleri görünce İrem bana ban ireme bakıp güldü biz hızla giderken önümüze geçip "tanışalımmı "dediler ben cevap verecekken İrem "olur"dediğimde onu öldürecekmiş gibi baktım ama nafile idi "ben İrem "dedi "ben Selim "di eri "bende Barış"dedi sıra bana geldiğinde "Gökçe " dedim tanıştık ben "filimi nezaman seçicez kuşum "dedim "hadi gel"dedi İrem " sizde gelin beraber izleyelim "dedi bana baktıklarında onaylar gibi kafamı saladım korku filmi seçmeye karar verdik  filmin adı labirent alev deneyleri idi  ben bize gidip dört tane patlamış mısır aldım "filimi gerçekten çok merak ediyorum "dedim İrem "bende hadi iki dakika sonra başlıyor ve ben kaçırmak istemiyorum " film gerçekten çok güzel bi ara sizde izlemelisiniz diye kendi kendime düşünüyordum ama tam o sırada film bitti bizde alışverişe başlamak için yöneldiğimizde  Barış benim önüme İrem'in önünde selim geçtiler ve "ye mek yiyelimmi  sırada dışarı çıkıp bir yerlere gideriz ölümü "dedi Barış ve Ege devam etti " lütfen hayır demeyin bence biz çok iyi arkadaş olucaz"     İrem le birbirimize bakıp onaylar gibi başımızı sakladık.

AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin