fund

663 53 38
                                    

Kaloi muaji , e di barku im ka marre forme te rrumbullaket , ndonjeher ndjej goditjet e lehta qe me bejne te lumturohem . Shkolla edhe pak do te mbaroj , kam mesuar kete muaj shume mire , jetnori eshte sheruar dhe jeton me ne . Mami po kenaqet , po pergatit per foshnjen rroba , nga me te ndryshmet , sepse gjinin akoma se kemi marre vesh . Ndersa persa i perket zemres sime prap plag po ngel , sa her prek barkun kujtoi ate . Ehh serxho ai nuk ndodhet me ketu . Mora vesh qe ka ikur ne amerik , si dukej nuk me ka dashur aspak . Epo koha po tregon gjithshka . Nejse skam cfare te bej , foshnja ime duhet te rritet e tille , edhe pse mami dhe jetnori me thon qe te tregoj te verteten por nuk mundem . Pse t kthehet per femijen e dini me ngjan me shume si obligim , nqs do me donte do me kerkonte . Por gjithmone me rri ne mendje fjala " premtimet jane ber per tu thyer " . Sot eshte e premte dhe do doja te shetisja pak , e di kam nevoj per pak ajer , nuk mundem me te jetoj ne nje bote me iluzione ku cdo dite pres serxhon te kthehet . A dhe une jam larguar nga puna qe ate dite qe doli jetnori , i drg anes nje sms ku i thashe se do ikja dhe cdo gje u mbyll ajo me tha ska problem dhe cdo kapitull ne lidhje me te u mbyll . Me canten shpines nisem drjt parkut me te afert aty shoh ate vajzen qe rrinte me serxhon .

Nje lemsh mu formua ne gryk , cdo gje me kujtoi ate . Nuk mundesha por me duhej ta beja e lash kohen pas dhe u ula . Vura kufjet ne vesh dhe po rrija ne qetesi ishte silueta e dikujt qe prishi rehatin time . po po ishte e njejta vajze qe me prishi mendimet :

- prsh si je ?
- me fal njihemi gje ?
- si jo . Ti je vajza qe serxho permendte cdo nate , ti je vajza qe serxho dashuronte , ti je vajza qe ai me permendte cdo nate teksa flinim dhe cdo mengjes kur ngriheshim . Ti je vajza e arritjeve , ti je guxim ti je shprese . si munda te mos te te njoh ty ..
- aaa epo ti ishe vajza e diteve te trishtimit , ti je vajza e mallkimit , ti je vajza e ndarjeve , valle te gjitha keto nuk te bejne sado pak fajtore ?
- e di une nuk e dija se isha per ty e tille , une erdha te jetoi jeten time . Doja te rrija larg cdo gjeje , por si mund te rrija larg kusheririt ??

Ne ate cast syte e mi zmadhohen , zemra po nis te me rreh ... ai epo serxho nuk me paska tradhetuar . A ka lumturi me te madhe se kjo ??

- serxho eshte kusheriri yt ? Epo nuk e dija , me vjen keq qe te kam cilesuar si nje person te tille .
- ne rregull ama kujton se do shlysh cdo gje ? Mendon se me sjellien tende adoleshenteje do mundesh te kthesh kohen ?? Mendon se cdo gje do behet sic femra do ? Pse nuk e kerkove njeher dreqi e mori , ku shkoi dashuria juaj ku valle u tret ?
- ajo nuk u tret por jeton ne brendesin time ajo ende jeton ..
- epo me vjen keq ska me vlere , e di sa her ngrihej therriste emrin tend , sa her te kerkonte ty , sa her qante per ty , cdo gje shkoi derisa ai gati po cmendej kur te shihte me jetnorin a si dreqin e ka emrin ai , ai shkaterroi jeten e tij , edhe ne gjum emri yt dilte nga buzet e tija . Me duhej ta drg tek nje psikolog , madje dhe aty permendte vetem emrin tend , e di cfare kam hequr per te , dhe ti me thua se ndjenja per te jeton ende . Por tani po te kerkoi ta lesh te qete , ai do kthehet ama mos e ndiq largohu , lere te qete me familjen e tij . Ai tashme ka dike qe jeten ta jetoi .
- sii serxho im eshte martuar ? Mos po thua ti kete ?
- i dukujt tjeter tashme , sepse i yti ishte ama ti e zerove me 0 e dashur , ai eshte fejuar , mbase do martohet . Te lutem lere te qete mos e kthe ne llumin ku ti e fute dhe e le te vetem .
- por une ... une nuk bera asgje , une prita per te ai nuk erdhi e si dreqin te veproja ? nese nuk do ta doja nuk do mbaja femijen e tij sot , a je a nuk je femer a ke ndjere per dike dicka ?
- haha kam ndjere kam ndjere , zoti e mori ate nga mua ai u be engjell se bashku me te iku edhe zemra ime . Tashme po jetoj per diten qe te vdes e te shkoj pran te dashurit tim . Femijen e kujt ?? e si mund te besh dicka te tille , si mund ta mbash te fshehte , a ke zemer apo akull , si mund te veprosh keshtu ? Mbase do ndalje serxhon per ta bere nje veprim te tille , pse nuk vrapove per te ?

Lotet tashme binin si bresher , nuk me intresonte me asgje , ai ishte i kujt tjeter , dike tjt do therriste grua , aii epo ai me zevendesoi mua , dhe largesia na ndau . Mos thoni qe largesia te ben ta dashurosh dike me shume , sepse largesia eshte ilaci i ndarjes .

A Thyhet Premtimi ?Where stories live. Discover now