Antalya, Alanya'da yaşayan Kırşal Karagöl, iki katlı, minicik bir evde yaşamaktaydı.
Odası hafif dağınık, bir kaç tişört koltuğun üzerinde ve yerdeydi. Rüyasında Kırşal bir kadın görüyordu, ten rengi rengarenk olan bir kadın, kendisine şu sözcükleri söylüyordu "Katıldın çocuğum, başardın" kadın sürekli bu sözcükleri söylüyordu. Kırşal duymak istemiyordu ama durduramıyordu. Sonra başka bir ses duydu, bu annesinin sesiydi yavaşça bulanıklaştı ve kırşal uyanmıştı. İlk kalktığında biraz afalladı ailesinin sesi aşağıdan geliyordu, Mesut ve Eylül Karagöl, muhteşem bir aile. Kırşal rüyasından bahsetmemeye karar verdi ve aşağıya "kalktım!" diye seslendi. Koltuğundaki karmaşık kıyafetlerinden kırmızı tişörtüyle mavi kot pantolonunu giydi. Lavaboda yüzünü yıkadı, hala rüyanın etkisindeydi, dişlerini fırçalayıp merdivenlerden aşağıya indi. Babası bir anda patlayarak komik bir tavırla "Rüyanda ne gördün bakalım?" dedi. Anneside "Genelde tam bu gün görürler en azından ben bu gün gördüm." Daha sonra Kırşal rüyasını anlatmaya karar verdi, şöyle bir gerindi ve anlatmaya başladı "Evet bir rüya gördüm, ilginç bir rüya, bir kadın vardı bana "katıldın çocuğum, başardın." diyordu."
Babası "TÜBÜCO'ya seçildin oğlum hani yerli büyücü okuluna. Sana anlatmıştık."
Çocuğu bir heyecan bastı ve "Peki seçildiğimi nasıl anlıyacaklar?" dedi
Babası "Sırtına dokun!" dedi. Ve ayağa kalkarak çocuğunun yanına geldi.
Kırşal sırtına dokununca bir kağıt hissetti ve kağıdı alıp okumaya başladı;
" Sayın Mesut Karagöl,
Oğlunuz Kırşal Karagöl'ün okulumuz olan TÜBÜCO'na katılmıştır. Gerekli eşyaları almanız için bir baykuş ile harita gönderilmiştir. Okulumuza önümüzdeki Pazartesi başlayabilir. "
Kırşal bu sözler ağızından çıkarken heyecandan tir tir titriyordu. 4 gün sonra TÜBÜCO'ya başlayacaktı.
Ve baykuş kapıyı gagasıyla tıklatır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye'de Bir Sihirbazlık Okulu : Muggle Vakası
FantasyKitabım Türkiye'de kurulmuş olan TÜBÜCO (TÜRKİYE BÜYÜCÜ VE CADI OKULU)'na başlayan 11 yaşındaki Kırşal'ın başındaki olayları anlatan bir kitap. Bu kitapda okula bir şekilde giren muggle'ın ortaya çıkardığı karmaşayı konu aldım. İyi okumalar.