1| ♥ "Reddedilmek."

458 27 7
                                    

♥♥♥

 

Sevgililer günü berbat geçiyordu.

Kate Hamilton sıcak rom fincanını aldı ve son damlasına kadar içip bitirdi. Sevgililer günü, Kate’ in berbat şeyler listesinde, insanlar arasında yüzüstü düşmek ve büyük teyzesi Edna’ nın ünlü keki arasında bir yere denk geliyordu. Biri acı verici ve utandırıcı bir deneyimdi; diğeri ise kendinizden tiksinmenize neden olabilecek kadar kötü bir şeydi.

Kate fincanını indirdi ve dudaklarını yaladı. Sıcak rom bütün vücudunu ısıtmıştı, oda bile artık gözüne daha sıcak ve samimi görünüyordu. Yine de hiçbiri moralini düzeltmeye yetmedi.

Kendisine acıyor ve bundan nefret ediyordu. Öyle üzgün, ağlak bir halde oturup duracak bir kadın değildi. Hayatla mücadele etmeyi, yaşamayı seven biriydi ama tek başına olan bir kızın kendisini ezik hissetmesine yol açan, sevgililere adanmış koskoca bir gün oldukça sinir bozucuydu.

Başka bir kadına gönderilen kalpler, çiçekler, çikolatalı şekerler gibi hediyelerle dolu bir gün. Hak etmeyen bir kadına. Ona, genellikle pasaklı bir tişörtle, tek başına uyuduğunu hatırlatan bir 24 saat. Sonunda çöpe gidecek olan başka bir kötü ilişkiye bir adım uzaklıkta olduğunu adeta gözüne sokan koca bir gün. Bir çift topuklu ayakkabı yerine normal bir ayakkabı giymesine, hayvan barınağına gidip bir kedi almasına ramak kala yaşanacak bir gün.

Kate Sun Valley’ de, bir bar taburesinde oturduğu Duchin Salonu’ na şöyle bir baktı. Pirinç tırabzanlar parlak ve kalpli çelenklerle süslenmişti. Her masanın üstünde güller ve ışıldayan mumlar vardı. Barın arka tarafına kırmızı ve pembe kalpler yapıştırılmıştı, büyük pencerelerden dışarı baktığınız zaman karla kaplı çam ağaçlarını, süslenmiş yürüyüş yollarını ve gece paten kayan insanları görebiliyordunuz. Işıklar yamaçları aydınlatıyor ve koyu gölgelerin arasında onlara beyaz altın rengi veriyorlardı.

Duchin’ dekiler son moda kayak kıyafeti giymişlerdi. Ralph Lauren ve Armani marka kazaklar, UGG botlar ve Patagonia marka yünlü yelekler. Kate, kot pantolonu ve koyu kahverengi kazağıyla kendisini onların arasında biraz fakir hissediyordu. Kazağı üzerine tam oturmuştu ve kahverengi gözleriyle uyum sağlıyordu ama ünlü bir marka değildi. Bu kazağı; bir torba Haines Her Way marka çamaşır, bir büyük kutu şampuan ve iki kilo margarin ile birlikte Costco’ dan almıştı.

Taburesinin üstünde yana döndü ve gözü barın diğer tarafındaki pencereye takıldı. Ne zamandan beri iç çamaşırlarını Victoria’ s Secret’ tan almayı bırakmış ve toptancı mağazalardan almaya başlamıştı? Hayatı ne zamandan beri bu kadar acınası bir haldeydi? Ve iki kilo margarin almak nasıl olmuş da o an için iyi bir fikir gibi gelmişti?

Duchin’ in penceresinden, kar tanelerinin zarif bir şekilde, yanan ışıklarını üzerine doğru yağışı ve sonra da yumuşakça yere düştüğü görülebiliyordu. Kar o gün, öğlenin ilk saatlerinde, Kate Idoha/Nevada sınırına geldikten kısa bir süre sonra yağmaya başlamıştı ve o zamandan beri de yağmaya devam ediyordu. Normal Las Vegas’ tan Sun Valley’ e gelmesi yedi saat sürerken bu sefer kar yüzünden tam dokuz saatini almıştı.

Normalde yolda asla mola vermezdi ama yolda oldukça yoğun bir kar yağışı vardı. Hem de hava çok karanlıktı, Sawtooth Wilderness’ da arabayla yapacağı tek bir yanlış dönüş, kendisini bütün erkeklerinin ve koyunlarının sinirli olduğu kasabalardan birinde bulmasına sebep olabilirdi. Ertesi sabah, büyükbabasının yaşadığı, Idoha’ daki küçük kasaba Gospel’ e gitmeyi planlıyordu.

Kate üçüncü sıcak romunu ısmarladı ve ilgisini barmene verdi. Yirmili yaşlarının sonunda görünen kıvırcık saçlı bir adamdı ve kahverengi gözlerinde bir ışıltı vardı. Beyaz bir gömlek ve siyah pantolon giymişti. Genç ve tatlıydı, ve yüzük parmağında bir yüzük vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Last First Love (Harry Styles Fanfiction.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin