Hayat bana ilk acımasızlığını gösterdiģinde daha küçük, çok küçük, bir bebektim ben. Her şeyiyle masum ve savunmasız. İlk nefesimde 1-0 mağlup etti beni. Onun tek hamlesiyle eksik kaldım ben. O zamanlar eksiktim. Şu an eksiğim. Ve büyük ihtimelle hep eksik kalacağım. Her şeyin suçlusu o. Hayat! Bu kadar acımasız olmak zorunda mıydı sanki?
El kadar bir bebektim bana lösemi teşhisi konulduğunda. Evet, lösemi. Başımın tek belası. Ve belkide tek gerçek arkadaşım. Başımın tatlı belasıda diyebiliriz.
Annem sıkıntılı bir hamilelik geçirmiş. Doktorların tüm öneri ve ısrarlarına rağmen beni aldırmamış. Ve maalesef doğum sırasında sonsuza dek hayata gözlerini kapamış. Bana bu sefalet içindeki hayatı yaşatabilmek canını vermiş annem. Sefalet dediysem yanlış anlamayın. Fakirlikten değil yani. Oldukça varlıklı bir ailem va-yok. Teyzemler. Onlarda kalıyorum. Teyzemin anlattıklarına göre babam istememiş beni. Anneme engel olmaya çalışmış hep. Annemin ölüm haberini alınca miras işleri için bir mektup bırakıp gitmiş. Hiç keşke gitmeseydi demedim. Dememde. Teyzem, eniştem sağolsun. Hiç birşeyimi eksik etmediler bu yaşıma kadar. İkide kuzenim var benim. Gerçi kardeşim desem daha doğru olur. Cemre ve Cenk. Cemre 19, Cenk, 22 yaşında. Bende 20. Kendimden hiç bahsetmedim değil mi?
Ben Kainat. Kainat Önalp. Bazılarına göre Önalp Holding'in tek mirascısı, bazılarına göre hastalıklı kız, bazılarına göreyse yetim-öksüz kızım ben. Holding demişken. Ara sıra gidiyorum. Ama klinik, Üniversite derken pek vakit olmuyor. Evet, Üniversite. Boğaziçi Üniversitesi, içmimarlık bölümü, 2. sınıf. Aslında puanım az farkla eksik kalıyordu. Dürüst olacağım. Torpil. Ve biraz rüşvet. Bende sevmiyorum böyle şeyleri ama sanki bütün insanlık para için dünyaya gelmiş. Ne yapalım?
Üniversite haricinde çoğu zamanım klinikte geçiyor. Aslında tek hastalığım lösemi değil. Astımımda var. Ve fazla sık olmayan öfke nöbetleri geçiriyorum. Ama ev hastaneye yakın olduğu için pek sıkıntı olmuyor. Bu arada evimiz İstanbul Cihangir'de 3 katlı bir villa.
Fiziksel özelliklerimden bahsedicek olursak:
-Siyah uzun saçlar
-Yeşil gözler
-Bey ten
-1.69 boy
-53 kilo-Evvet arkadaslar bu tanitim bolumuydu. Umarim begenmissinizdir. Ben yazarken kelimeleri teker teker ozenle sectim umarim guzel olmustur.
Vote ve yorumlarinizi eksik etmeyin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kainat'ın Masalı
FanfictionDaha ilk nefesinde hayattan kazık yemiş bir kızın hikayesidir bu.