...: Bocsikaa,hogy ilyen kèsőn hoztam az új rèszt ,de sok volt a tanulnivalóm! De most itt vagyok! Legtöbbször inkább hètvègèken leszek ès akkir majd hosszabb rèszeket hozook! ,ès előre is bocsii!!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Mikor Hammenka felèbredt reggel lett,ès egy fura házban találta magát,egy kisátyba fektetve,rózsaszîn masnival a bundájában( mivel Hammenka kislánykutyus volt)!!
Kicsit furcsálta ezt az egèsz dolgot!
Belegondolt,hogy otthon a gazdája már keresheti őt!!
Nem nagyon èrdekelte,mert mèg mindig haragudott rá ,rosz döntèsei miatt!
Hammenka izgatottan látta,gogy Molli jön lefele a lèpcsőn kezèben ruhákkal,ès pórázzal! Felöltöztette a kiskutyust ,ès elnentek sètálni! Molli körbevezette őt,ès egy csomó jó helyet mutatott neki! Nagynon èlveztèk a sètát!
Mire visszaèrtek Molli anyukája Sara nèni finom reggelivel várta őket! Mollinak es magának rántotta,Hammenkának kutyakonzerv,ami nagyon îzlett a kiskutyának,mert mèg soha nem evett ilyet! Otthon mindigcsak,maradèkokat kapott! Szeretett Mollièknál lenni!
Hammenka èrkezèse után eltelt már 2 èv!
A kiskuya már nem emlèkezgetett gazdájára!
Lett sok új ès kedves barátja!
Eközben a Magas ember nagyon megöregedett,ès meghalt!
Ezt Hammenka nem tudta,hisz már règ látta volt gazdáját!
De sara nèni ès molli tudták!! Nagyon szomorúak lettek mikor egy szèp reggelen:- Szia Anya,hogy aluttál?
-Jöl kicsim, ès te?
-èn is köszi!
-Hammenka már felèbredt?
-Nem tudom mèg nem voltam lent-válaszolta anya!
Akkkor megyek ès megnèzem!
Lent talákozunk!)
Mire Molli leèrt Hammenka vîg vakkantásokkal üdvözölte a lányt!
-Szia Hammenka!
-Vau,vau!!
-Na nèzzük van- e valami èrdekes a hîradóban!
Mikor Molli bekapcsolta ; sîrva kiabált anyujájánal az emeletre aki aggódva lerohant:
-Mègis mi törtènt itt?
-Mindenki jól van??
-Anyaaa!!!!
Meghalt Hammenka volt gazdája: tudod Hilbert János bácsi!
Mire ezt kimondta Hammenkának eszèbe jutott règi gazdája,ès nyüszîteni kezdett,mivel èrtette Molli keserves szavait!
-Nagyon sajnálom kicsim! Nem a mi hibánk!
- TudomAnya, de azèrt mèg is!!
-Tudim, ès megèetem Molli!!
- Èn is nagyon szomorú lettem!!
.............................................................Ennyit mára ! Ha tetszett nyomjatok egy Voteot!!
Tudjátok hamarosan jön a kövi rèèsz!!
YOU ARE READING
Magas ember ès Hammenka
AdventureEz a törtènet egy kiskutyáról ès a gazdájáról fog szólni ès ahogy különfèle nehèzsègeken mennek át!