SERT YAZARIM HUYUM KURUSUN

65 18 9
                                    

Kırıldıkça içimize kapandık bunada değiştin dediler ...

Karşımızdaki seni anlıyorum diyebilir Ama aslında anladığı zerre bişey yoktur .
Sadece anlatırsınız Ben;benim anlatacak bişeyim olmadığında büyüdüğümü anladım . Öğrenmek acıydı.

Bu mahalleye her geldiğimde eski günlere dönmek istemiyordum ama elimden gelen bişey yoktu . Ben burdan gideli tamıtamına 12 yıl olmuştu ...
Burdan giderkenbi enkazdan farksızdım belki ama buraya geri döndüğümde polis olarak döneceğim aklımın ucundan bile geçmezdi .

Çünkü o zamanki hayallerimi kendi elimle kısıtlamayı , çoğu zamanda öldürmeyi huy haline getirmiştim .
Belkide hayallerimi kısıtlamam , dünyamıda kısıtlamama en büyük etkenlerden biriydi ...

Buradaki çocuklar farklıydı ;
Burda gökyüzü farklıydı .
Burda gülüşler farklıydı .
Burda herhayat farklıydı .

FARKLIYDIK İŞTE ...

Bu düşüncelerle aklımı daha fazla yormiyim dedim ve anahtarı kapıya yerleştirip içeriye girdim ve heryerin çok sessiz olduğunu farkettim. Demekki Murat daha eve gelmemişti. İşi uzun sürmüştür diye düşündüm mutfağa geçip kendime yemek söylemeyi düşündüm ve hemen  bizim Ali ustaya mesaj attım daha sonra odama geçip giyindim Giyindikten sonra salona geçip laptopu açıp içinden rastgele şarkı açtım .birden Ceza -Medcezir çalınca yüzüme bi salak saçma sırtış yerleşti. Müzik çalmaya devam ederken zil de çalmıştı. Kalkıp kapıyı açtım Ben kebapçının gelmesini beklerken karşımda her tarafı su olmuş bi kız çıktı. Şaşırmıştı. Beni görünce utandı . Sonra kafasını bi anda kaldırıp konuşmaya başladı ." Şey ben yan eve taşındım da musluğu düzeltirken şeysi ettim herhalde bi bakarmısınız herhalde musluğum bana tirip atıyor " dedi . Ne acayip kızdı bu öyle . Bi saniye diyip kapının arkasından lazım olacak malzemeleri alıp çıktım . Muratada mesaj attım .

15dk  sonra musluğu tamir etmiştim
" Şey size ne kadar teşekkür etsem az kalır ııııııı şey buarada ben Dolunay "

Bittik arkadaşlar bu bölümün sonuna herkses #ÖZGÜRLÜK " yazabilirmi ?
:) saolun

siktir olup gitmek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin