Η Μελινα ειναι μια 23χρονη κοπελα που σπουδαζει σχεδιαστρια τατουαζ. Μενει μονη της στον 2ο οροφο μια πολυκατικιας στην Αθηνα. Εχει χασει ολους της τους συγγενεις λογω θανατου και ο μονος που εχει σε αυτον τον κοσμο ειναι η παιδικη της φιλη Χριστινα που της στεκεται σε ολες τις δυσκολιες. Η Χριστινα ειναι συμφοιτητρια με την Μελινα στην ιδια σχολη. Τις περισσοτερες φορες μενουν στο ιδιο σπιτι μιας και κανουν πολυ παρεα και πολλες φορες η μια ξενυχταει στο σπιτι της αλλης. Ενα συνηθισμενο απογευμα , οι δυο κοπελες καθονται στον υπολογιστη και χαζευουν σχεδια ταττου για μια εργασια της σχολης. Περνωντας η ωρα αδιαφορα , χωρις να βρουν κατι το ενδιαφερον , αποφασιζουν να βγουν για ενα ποτο. Και οι δυο τους ντυθηκαν στα καλα τους. Η Μελινα φορεσε το ξωπλατο κοκκινο φορεμα της αφηνοντας το κοκκινο τριανταφυλλο ταττου στη ραχη της να ταιριαζει υπεροχα με το κοκκινο της φορεμα. Η Χριστινα φορεσε το μαυρο της φορεμα που αγκαλιαζει τελεια το σωμα της , τονιζοντας της ολα τα γυναικεια της χαρακτηριστικα , αφηνοντας ακαλυπτα τα χερια της οπου το αριστερο ηταν καλυμμενο με τατουαζ μανικι , με αγαπημενα της σχεδια και ημερομηνιες. Η Μελινα παντα τη θαυμαζε για την εμφανιση της καθως την φωναζε χαιδευτικα ''αλητισσα'' μιας και ο χαρακτηρας της θυμιζε τετοιος. Στην πραγματικοτητα δεν ειναι , απλα της αρεσει να αψηφα και να ξεπερνα με θαρρος τις δυσκολιες χωρις να υποκιπτει σε αυτες. Παντα ειχε θρασος , με την καλη εννοια , και μπορουσε να αποστομωσει τον καθενα με καθε της ατακα. Παντα ηθελε να ειχε την τελευταια λεξη και αυτος ηταν ο λογος που τα δυο κοριτσια ξημερωνοντουσαν να μιλανε. Ειναι η γυναικα που δε θα ετρεχε ποτε πισω απο καποιον αντρα καθως δε θα επεφτε στην παγιδα του ερωτα. Δεν πιστευει στον ερωτα και αρνειται τις αντρικες φιλιες.Το παρελθον της ειναι βαρυ αλλα την κυνηγαει ακομα.Στο παραπανω τραγουδι περιγραφεται ακριβως ο χαρακτηρας και η ζωη της. Αντιθετως η Μελινα , ειναι μια κοπελα που τρεφεται απο την αγαπη και ζει μεσα απο αυτην . Λατρευει τις ρομαντικες καταστασεις και τα εντονα συναισθηματα. Και η ιδια με το βαρυ της παρελθον να την κυνηγαει ακομα , ερχονται στο μυαλο της συχνα οι στιγμες βιασμου της στα 15 της.Οι εικονες πλανουνται συχνα στο μυαλο της και της δημιουργουν δακρυα με αποτελεσμα να βρισκει παρηγορια στην αγκαλια της κολλητης της. Δεν εμπιστευεται ερωτες γιατι φοβαται οτι θα πληγωθει και θα περασει τις ιδιες στιγμες του βιασμου της. Θυμαται τον εαυτο της να εχει ερωτευτει μονο μια φορα στα 17 της εναν συμμαθητη της τον οποιο εβγαλε γρηγορα απο το μυαλο της. Ειναι μια κοπελα που ευκολα πληγωνεται και συχνα θα βρεθει με σαστισμενα ματια να κοιταζει το απειρο , δεν ειναι βαρεμαρα ουτε χαζομαρα , ειναι ψυχολογικο τραυμα που της εχει δημιουργηθει απο τοτε. Μπορει να κατσει για ωρες ετσι ωσπου στο τελος θα ξεσπασει σε λιγμους. Περνανε μπροστα απο τα ματια της οι στιγμες εκεινες του πονου της.Οι γονεις της πεθαναν ,με εκεινη σε μικρη ηλικια, απο αυτοκινητιστικο δυστηχημα. Πλεον εχει καταφερει να προχωρησει στη ζωη της με αυτα τα συχνα ξεσπασματα.
Οι δυο κοπελες ντυμενες στα καλα τους εφτασαν στο μπαρ και καθησαν σε ενα αδειο τραπεζι . Οταν ηρθε ο σερβιτορος παραγγειλαν τα ποτα τους και ξεκινησαν να μιλανε για διαφορα θεματα. Λιγες ωρες αργοτερα τα ματια της Μελινας θολωσαν και σιγοψυθιρισε ''Αυτος ειναι Χριστινα , θα με βιασει...βοηθεια.....ποναω''Αμεσως ξεσπασε σε κλαμματα με ολο τον κοσμο να την κοιταει με περιεργεια.Η Χριστινα την πηρε στα γρηγορα μεχρι εξω και την καθισε σε ενα παγκακι. Την αγκαλιασε σφυχτα και περιμενε να τελειωσει το κλαμμα της. Για την Χριστινα αυτη η κατασταση της , ηταν κατι το συνηθισμενο. Την επιανε συχνα αυτη ταραχη απο τοτε που την βιασαν. Προσπαθησε να την πεισει πολλες φορες να ζητησει ψυχολογικη βοηθεια ομως το αρνουνταν λογω εμπιστοσυνης.Δεν μπορει εμπιστευτει κανεναν αλλον περα απο την κολλητη της. Ηταν η μονη που μπορουσε να ακολουθησει με κλειστα τα ματια , γιατι ηταν η μονη που ηταν συνεχως μαζι της και την καταλαβαινε.Της υποσχεθηκε οτι δε θα την αφησει ποτε και ετσι εκανε. Καθοντουσαν στο παγκακι αγκαλιασμενες με την Μελινα να τρεμει απο φοβο . Αναμεσα στους λιγμους της ψυθιρισε ''Παμε σπιτι σε παρακαλω....κρυωνω'' Η συμπεριφορα της σε αυτες τις περιπτωσεις γινοταν πολυ παιδικη αλλα ηταν δικαιολογημενη. Η Χριστινα την μετεφερε στο πισω καθισμα του αμαξιου της και οδηγησε μεχρι το σπιτι. Οταν εφτασαν και μπηκαν στο διαμερισμα , η Μελινα κουλουριαστηκε στον πρωτο καναπε που βρηκε μπροστα της. Αγκαλιασε τα ποδια της και με τα χερια της εκρυψε το προσωπο της Ηταν μια συνηθισμενη αντιδραση της σε τετοιες περιπτωσεις. Η Χριστινα καθησε διπλα της χωρις να της μιλησει και περιμενε. Σε τετοιες στιγμες η Μελινα δεν ηθελε να της μιλανε γιατι ηθελε να ηρεμησει μονη της , απλα ηθελε παντα να νιωθει διπλα της την κολλητη της. Ενα αλλο απο τα τραυματα που της διμιουργηθηκαν , ειναι το σκοταδι και ο πολυς κοσμος.Πιστευει οτι θα ξαναζησει αυτες τις στιγμες.Η Μελινα αποκοιμηθηκε σε αυτη τη σταση με τη Χριστινα στο διπλανο καναπε να της κραταει συντροφια.
Γεια σας μωρακια τι κανετε;; Πρωτο κεφαλαιο!! Ελπιζω να αγαπησετε και αυτην ιστορια οπως την προηγουμενη!! Μεχρι το επομενο κεφαλαιο να προσεχετε τον εαυτο σας , και να χαμογελατε!! Φιλια στη μουσουδα σας ββ <3
YOU ARE READING
Το Τατουάζ Του Αγγέλου
Romance~Το Τατουάζ Του Αγγέλου~ Πως μπορεί ενα τατουάζ να ενώσει γη και ουρανό....Άραγε υπάρχουν άγγελοι;; Η Μελίνα είναι μια κοπέλα 23 χρονών και σπουδάζει σχεδιάστρια τατουάζ. Στη ζωή της έχει περάσει πολλά και έχει χασει πολλούς δικούς της ανθρώπους...