BİRİKTİR :)

5 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Yağmur.Para biriktirmek isteyipte birtürlü biriktiremeyen arkadaşlar için böyle bir şey yazma gereği duydum.Umarım beğenirsinizz :) (Okurken sıkılmayın diye şarkı attım dinleyebilirsiniz)


*İlk önce ne alacağınıza karar vermeniz lazım.

Bir bisiklet mi istiyorsunuz?Veya bir telefon?Ya da bir tablet! Ne istediğinize karar verip bunları bir listeye yazabilirsiniz!

*Fazla yemeklerden sakının!

Okulda çok mu aburcubur alıyorsunuz?Bunu yapmayın.Doyacağınız bir yemek alın.Böylece hem paranız cebinizde kalmış oluyor hemde sağlıklı beslenmiş oluyorsunuz.

*Arkadaşlarınızı evinize davet edin!

Bildiğimiz gibi bizler gezmeyi çok severiz.Haftasonları arkadaşlarımızla gezmek için ideal bir zaman.Bundan sonra arkadaşlarınızla avm,sahil,sinema,cafe gibi yerlere gitmek yerine evinize çağırın.Yada onlarda toplanın.Evde hem eğlenceli zaman geçirmiş olursunuz hemde fazla masraf yapmamış olursunuz.

*Bakkala gittiğinizde kalan paralı cebinize koyun!

Birçoğumuzun annesi bizleri ekmek almaya gönderir.Bu bizim için pek iç açıcı bir durum olmasada kalan paralı cebe indirmek için güzel bir iş :D

*Pahalı yiyeceklerden uzak durun!

Eveet bu madde bence en önemlisi.Susadınız mı?Şişenize evden su doldurup çantanıza koyun.Evde değilseniz Bim'e veya A101 e gidebilirsiniz.Normalde 1 lira olan su oralarda 35 kuruş oluyor :).Canınız aburcubur mu çekti?Okul kantinlerinin çok kazık olduğunu hepimiz biliyoruz.Bunun için bence tekrardan Bim ve A101 tercih edilebilir.Orda satılan aburcuburlar hem güzel hemde ucuz :)

*Para biriktirdiğinizi ailenize söyleyin!

Aileniz sizin para biriktirmenize çok sevinir.Çünkü sizin büyüdüğünüzü ve sorumlu bir insan olduğunuzu gösterir.Hem böylece aileniz arada sırada kumbaranıza ufak paralar da atabilir :)

    

Evet arkadaşlar bukadardı.Ben para biriktirmeyi gerçekten çok seviyorum.Ve belirli bir zamanda 500 liram oldu.Tüm maddelere uyarak.Herşeyi ben kendi tecrübelerimle yazdım.Beğendiyseniz vote+ yorum yapmayı unutmayın!PARALI GÜNLEER!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİRİKTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin