CHAPTER 1

20 3 0
                                    

DI RUMAH EUNJI

EUNJI POV

07:23A.M

Alamak dah lambat .. ini semua si capang tu punya pasal la ni.. bukan nak kejut kan aku.. siap la kau anak park aku dapat kau siap kau aku kerjakan.
Bebel aku sendirian lantas berlari anak ke bilik air .. 15 minit kemuadian aku keluar dari bilik air dalam keadaan segar .. Dengan segera aku ke almari pakaian aku dan menyapai uniform sekolah aku yang tergantung rapi . Lalu aku menyarung nya .. Setelah siap mengenakan uniform sekolah aku terus menuju ke meja solek ku . Aku memakai sedikit bedak dan lipbam dan rambut aku biarkan terlerai .. Setelah berpuas hati aku meneliti jam tangan aku . Terbuntang biji mata aku melihat waktu tersebut . Dah pukul 07:46A.M lah. Mati la aku .. Dengan pantas aku menuju ke luar lalu mengunci pintu rumah dan mengapai basikal kesayangan ku lalu aku menunggang nya dengan agak laju kerana aku mengejar masa .. (author terus ke sekolah jela)

Di depan pagar sekolah..

EUNJI POV

Akhirnya sampai juga..07:56A.M .. Laju juga aku pecut hehe . Nasib la awal 4minit kalau tak haish memang jadi bahan gelak la jawabnya .. aku bermonolog sendirian ...

Dengan itu aku berlari sedikit untuk menuju ke loker milik aku ... Dalam keadaan yang agak sedikit sibuk secara tidak sengaja aku telah terlanggar satu susuk tubuh dan menyebabkan aku terjatuh ke lantai seperti nangka busuk dah..

Mianhae... Saya tak perasan.. Saya betul-betul nak cepat and serius saya tak perasan.. Saya minta maaf .. Kata aku sedikit risau . Bukan risau apa cuma risau kalau-kalau mr.kim dah masuk tuk kuliah..
Kau ni buta ke apa?? Mata kau tu kau letak kat mana?? Sampai orang pun boleh tak nampak . Sindir campur marah pemilik suara tersebut.. Aku sedikit terkejut tapi aku cuba buat cool.. Aduhai mamat nie ape sal nak kerek sangat pikir handsome ar ?? Aku bermonolog dalam hati .. Maaf ye . Tak boleh ke bahasa awak tu bagi cantik sikit? Harap je muka handsome tapi tak guna kalau bahasa tak ada . Atleast saya dah mint maaf ye encik .. Lalu aku lantas berlalu pergi meninggal kan mamat kerek tu terkedu tanpa sebarang kata-kata..

EUNJI END POV

XXX POV

Aku tengah jalan dengan member baik aku sambil bermain handphone..Dalam keadaan leka aku terasa ada sesuatu melanggar aku tapi nasib la bukan aku yang jatuh . Kalau tak buat malu ke kingka jatuh .. Mana nak letak muka wey.. Aku pun perhatikan budak yang jatuh tuh . Hurmm yeoja la ..

Mianhae... Saya tak perasan.. Saya betul-betul nak cepat and serius saya tak perasan.. Saya minta maaf .. Dia meminta maaf .. Aku dapat mengagak yang dia ni dalam keadaan yang agak risau maybe dia risau sebab takut aku marah kot.
(Author:perasan nya kau nie.)
(Xxx : aduhai lu yang buat jala cerita gua pulak yang kena . Gua just ikot je)
(Author : hah dah dah la tak yah gaduh smbung balik 3 2 1 action)
Kau ni buta ke apa?? Mata kau tu kau letak kat mana?? Sampai orang pun boleh tak nampak ... Balas aku kembali ..
Aku aku dapat melihat raut wajahnya yang agak terkejut .. Maaf ye . Tak boleh ke bahasa awak tu bagi cantik sikit? Harap je muka handsome tapi tak guna kalau bahasa tak ada . Atleast saya dah mint maaf ye encik .. Perghh ayat dia niee agak deep la juga tak pernah-pernah ada orang yang akan balas balik apabila aku marah ataupun tengking ..Aku terdiam dan aku melihat dia berlalu pergi meninggalkan aku .. 

XXX END POV

DI LOKER

Apa punya malang la hari ni . Dah la pagi tadi bangun lambat lepas tu jumpa mamat tak siuman pulak tu kan aku dah lambat mampus mr.kim mengamuk kejap lagi . Aku membebel seorang diri lalu berlalu ke kelas . Aku menguatkan diri untuk melangkah masuk ke dalam kelas... Sewaktu aku melangkah masuk semua mata tertumpu kepada aku termasuk cousin aku iaitu park chanyeol . Lalu aku terus memandang muka mr.kim . (P/s : for you guys information mr.kim tu kim jong kook a.k.a harimau ..) Annyeonghaseyo . Mianhae seosangim . Saya tahu saya lambat tapi bukan saya sengaja saya ada sebab .. lalu aku menunduk hormat .. Tak apa awak boleh duduk ..mr.kim bersuara .What the? Tak kan mr.kim tak marah . Lebih baik aku duduk sebelum mr.kim tukar fikiran .. lalu aku pun duduk sebelah chanyeol .. and then mr.kim meneruskan la perbelajaraan seperti biasa ...

Kring kring kring

Akhirnya setelah hampir 40minit belajar akhirnya waktu rehat telah pun tiba. Betapa nikmatnya waktu rehat .. haha
Wey eun . Asal kau lambat datang wey? Nasib la mr.harimau kita tu tak naik angin . Soal aro kepaďa aku boleh dikatakan selain chanyeol aro juga rapat dengan aku .. Mana tak nya kalau tak aku tak lambat juga dah si capang ni tak reti kejut aku .. Kata aku sambil memandang chanyeol . Chanyeol hanya tersengih seperti kerang busuk .. Actually aku dah awal juga dah tadi tapi entah mamat tak waras mana tah muncul terus aku jadi lambat ...

Sedang aku tengah melepak dengan member-member aku kitaorang didatangi oleh makhluk tak waras itu lagi . Dengan pantas aku mengambil earphone chanyeol lalu menyumbatkannya ke telinga aku . Tidak semena-mena tangan aku ditarik kasar atau lebih tepat aku dipaksa berdiri .. Aku sedikit berang dan aku perasan yang chanyeol nak naik angin aku dengan pantas mengenggam tangannya chanyeol .. hanya itu satu-satunya cara untuk meredakan kemarahannya ...
Sekarang ini apa masalah kau? Aku bertanya kan soalan kepada mahkluk tak waras itu .. Masalah nya adalah kau. Siapa benarkan kau blah macam tu je time aku tak habis cakap lagi? Balasnya .. Lah aku tak tau pulak kau ni keturunan diraja . Yang kena tunggu kebenaran baru boleh buat . And for your information aku tak kisah pun siapa kau .. Dari pada aku layan kau kat sini baik aku pergi melepak dengan member-member aku lagi bagus . Balas aku sedikit biadap ..  Eh eh kau nie menjawab pulak dia nie .. kau tak kenal aku ni siapa lagi kan?Aku ni Kim Jihun anak pemilik sekolah ini kau tahu tak? Katanya dengan belagak .. Lahh kau anak pemilik sekolah ni ke?Dah tu kau nak aku buat apa? Tunduk hormat kat kau? Dengar cakap kau? Jadi kuli batak kau ? Sorry to say aku bukan nya macam tu .. And like what i said before i dont care who you are . And i dont want to care.. And aku tak tahu macam mana kau boleh masuk sini sedangkan bahasa kau tu tak berguna . Aku rasa ada bagus nya jugak ini sekolah bapa kau so boleh la kau belajar cara untuk memperbetulkan bahasa kau tu..Okay la i gotta to go . Lalu aku blah dari situ meninggalkan mamat kingka bernama jihun.. KIM JIHUN...

To be continue. Wait and see ..I hope Ramai Akan Support Fanfic ni..
1094words
Created by
Kim MinSha
Support And Comment My First Fanfiction

BENCI ITU CINTAWhere stories live. Discover now