İLK KARŞILAŞMA

5 1 0
                                    

Tesadüflere inanır mısınız?

Hayat bazen hiç olmadığı kadar beklenmedik anda şaşırtan olaylar yaşamanıza sebep olur . Mesela beklenmedik anda gelen  hediye gibi bazense yıkılmış şehrin içine bir yıkım daha ekleyen üzüntülü bir haber gibi...

Sabah saat 07.00 alarmın yüksek sesini isittigimde ister istemez gözlerimi açtım. Güneşin mükemmel aydınlığı ve sıcaklığı odamı ferahlık sağlarken kendimi yatağımdan atmış banyoya doğru yavaş adımlarla ilerliyorum . Yüzümü elimi yıkadım. Aynaya baktığımda gördüğüm kendi görüntümü inceledim . Kumral saçlarım beline kadar uzanan buğday tenli, kasları normal, dudakları dolgun ,bal rengi gözlere sahip biriyim. Güzel olduğumu düşünüyorum ama sadece düşünmekle kalıyorum . Hiç bir zaman kendini beğenmiş vazgeçilmez biri olarak görenlerden olmadım. Gülsoy ailesinin tek çocuğuyum . Tek başıma olmaktan çok mutsuzum keşke benimde kardeşim olsa . Tek olmanın güzel olduğunu düşünen herkese düşüncelerinin ne kadar yanlış olduğunu söylemek isterim tabi benim bu  düşüncem. Hazırlanmak yarım saatimi almıştı . Zaten hazırlanmaları günün yarısını alacak kadar aynaya bakan kızlardan asla olmamıştım . Saçlarım düz olduğu için taramam yetiyor . Makyaj yapmaktan çok hoşlandığım söylenmez sadece rimel ve parlatıcı ruj sürmesini severim . Uzun kirpiklerime yakıştığı için seviyorum.Aşağıya indiğimde babamın yemek masasında elinde gazetesiyle kahvaltı yaptığını annemin ise bitki çayını içtiğini gördüm . Annem yaşına   göre oldukça güzel biçimleri olan zayıf bir vücuda sahiptir . Saçlarımı annemden almışım . Babam ise sert duruşundan taviz vermeyen bir o kadarda yumuşak huyludur Benimde ilk aşkım olur kendisi . Ben babamın küçük prensesiyim ne kadarda büyürsem bu böyledir .Beni fark eden babam gülümserken annem günaydın" canım kızım" diyerek yanına gelmem için sandalye ye eliyle vurdu .

Bende annemin yanına gelerek yanağına sulu bir öpücük kondurdum günaydın canım ailem . Babam ve annem gülerek kahvaltılarını yaparken bende hemen birşey atıştırdım.Evden çıkalı kırk dakika olmuştu. Tabi okula yürüyerek gelmek istemeseydim daha erken gelirdim. Okul kapısına iki adım kala arkamda isittigim ses kulaklarımın bir daha ses işitmesini engellemek isteyen yakın arkadaşım Evra' dan başkası değildi . Her zaman oldukça neşeli benim aksime makyajı çok seven arkadaşımı gördüm . Günaydın bebişim diye neşeyle konuşan arkadaşıma günaydın diyerek okulun içine  dogru ilerleyerek sınıfa geçtik . Evra' yla ilkokuldan belli arkadaşız . Ailelerimiz birbirine yakın aile dostuyuz . Her zamanki normal bir o kadar da sıkıcı bir okul gününü bitirerek  Evra' yla vedalaştıktan sonra yürüyerek gitmesini  çok sevdiğim kitapların türlü çeşitlerinin bulunduğu alışveriş merkezine doğru normal hızda ilerliyorum . Kitap okumayı çok seviyorum. Benim için zorunlu ihtiyaç haline gelen okuma isteğimi fark eden babam benim için özel tasarım bir kitaplık yaptırmıştı . Odamın bir duvarını kaplayan beyazın, mavinin oluşturduğu şık tasarım  olan kitaplık.Sürekli aldığım kitapları okuduktan sonra kitaplığıma özenle koyarım. İlerde evlendiğim zaman kendi çocuklarımın okumasını isterim bu benim hayallerimden sadece biri   . Herhalde hiçbir zaman okumaktan ushanmayacagim . Alışveriş merkezinin üst katında bulunan kitapçıya doğru ilerlerken birinin hızlı bir şekilde bana çarptığını hissettim. Yere sendeleyerek düşmekten kurtulamadım yerle buluşan vücuduma acıyan kolumun ağrısı da eklenirken sinirle arkama baktım. Üzerinde siyah  takım elbise bulunan geniş omuzlu 1.87 boylarında siyah saçları olan adam koşarak hızla gözden kayboldu.Sinirlenmistim. Çevremizde nasıl insanlar yaşıyor böyle insan bir özür diler. Bu kadar mı görgü anlayışın senin. Kendi kendime söylenerek olduğum yerden kalkarak kitapçıya doğru ilerledim.Yaptığı terbiyesizliği görmezden gelen  bu adamla bir defa da olsa karşılaşırsam eğer  ona haddini bildirecegime dair söz verdim kendime...

BÖLÜM SONU ...

Nasıl buldunuz ilk karşılaşmalarını ? Yorumlarınızı ve voteleri bekliyorum .Dediğim gibi ilk kitabım olacak eğer beğenirseniz ...
Desteklediğiniz için teşekkür ederim.😍😍😍😘🤗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALVARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin