6.

18 2 0
                                    

Keď sme sa vrátili domov, ocko doma nebol- asi šiel do práce .... Tak sme sa dohodli , že si to necháme pre seba .
Hneď som poslala Jane aby sa šla osprchovať.
Ja som šla do mojej izby .

Takmer hneď za mnou prišiel John.
Už neklopal... Rozrazil dvere (ktoré tak buchli že sa mi zdalo akoby odleteli na koniec chodby) a začal so zápalom rozprávať. Starý John je späť !

,,Och, ako si len mohli dovoliť ! Freya! Chápeš ?! Odteraz pôjdem VŠADE s ňou, ani na chvíľu ju nespustim z očí a budem si ju ochraňovať ! Keď som ju tam videl plakať zbitú, keď som JU VIDEL PLAKAŤ! Musel som ! Och ako mi jej len bolo ľúto ! "
Jane vyšla z kúpeľne. 
,,Prosím nech to všetko ostane len medzi nami !"
,,Môžeš sa spoľahnúť ." Poviem mu s úsmevom no pokym to dopoviem už som v mojej izbe sama.

Ani nie za 3 minúty ku mne do izby vklzne Jane. Potichu . Nie ako John.
,,Keby sa John pýtal , nebola som tu." - povie mi na začiatok . Vidno, že sú dvojičky .
,,Oh Frey! Ta bolesť lakťa nebola nič v porovnaní so strachom , či sa Johnovi pri tej bitke niečo nestane." - aké milé! Obaja na seba myslia ale boja sa to priznať...
,,Ako sa len do nich vrhol! Môj hrdina." - povie zasnene.
Kiež by som mala aj ja svojho hrdinu ...

,,Ako som sa len on ho bála ! Až mi z toho tiekli slzy po tvári !"
,,Vieš, ak mame milovanú osobu, ktorej niečo hrozí , nemyslíme na seba , ale na nu/nho a na jej/ jeho zachanu . " - Poviem jej , načo sa usmeje a už tam nie je .

Dokonale dvojičky - usmejem sa.

Potom sa idem osprchovať aj ja. Keď som hotová , idem ich uložiť do postele.  Sama si k nim lahnem , pokým nezaspia....

Stratená 🌹Where stories live. Discover now