Překvapen

23 0 0
                                    

Když jsem vcházel do pizzerie,tak jsem se rozhlédl kolem sebe,nevypadalo to tam jako naposled,bylo to tam...jiné.Zdi byly poničené,na stěnách byly roztrhané plakáty s roboty a občas kapala voda ze stropu ale i přes tohle vše jsem v tom viděl tu pizzerii do které jsem rád chodíval jako malý.O pár metrů předemnou stál majitel.Na první pohled bylo hned vidět,že je to sympatický chlapík.Byl slušně oblečen na hlavě měl buřinku a kouřil drahé doutníky.Přišel ke mně a zeptal se "Vy jste tu kvůli té práci určitě ".Odpověděl jsem,že ano.Majitel se podíval na mě a ušklíbl se a řekl "Pojdte semnou do kanceláře,tam se domluvíme".Cestou do kanceláře jsem uviděl Bonniho,Chicu,Freddyho na parketě a Foxy byl ve svém koutku,nehýbali se a dívali se směrem dopředu asi byli vypnutí.Když mě majitel vedl směrem do kanceláře,otočil jsem ještě hlavu a podíval se na roboty Freddy,Chica,Foxy se dívali směrem dopředu,ale měl jsem takoví pocit,že Bonnimu se pohnuli oči a díval se na mně,otočil jsem rychle hlavu zpátky a polkl sem.Majitel začal něco povídat...skočil jsem mu do řeči "Ti...ti roboti jsou vypnutí ?"... "Ano jsou,proč se ptáte ?".S údivem odpověděl majitel.Chvíli jsem mlčel a pak jsem řekl "Ale,jen tak".Majitel se při tom podíval na mě a měl zvláštní výraz ve tváři.Cestou do kanceláře jsme se ještě zastavili v mé nové pracovně.Byla tam pohodlná židle,rádio,malá TV,figurky malých robotů a...dveře. "Na co jsou tady ty mechanické dveře ?"Zeptal jsem se majitele. "Pro vaše bezpečí,pane Schmite",odpověděl a při tom si na chvíli sundal buřinku prohrál si vlasy a podíval se do zdi.Něco se mi tu nezdálo,ale i tak jsem nad tím mávl rukou,protože 120 dolarů za jednu směnu to stojí a tak jsem se radši dál neptal.Po prohlídce mého nového pracoviště jsme se už konečně dostali do majitelovi kanceláře.Jeho kancelář byla hezky vybavena,působila draze.Majitel usedl do svého křesla a řekl abych si sedl také.Začali jsme probírat podmínky přijetí na funkci nočního hlídače."Tahle práce obnáší svá rizika,pane Schmidte,musíte při práci být velmi obezřetný a zachovávat klid v kritických situací pokud chápete...".Řekl majitel.Já jsem jen bezesmyslu přikývl,protože jsem byl už vcelku unaven a chtěl jsem jít domů se pořádně prospat.Majitel ještě podotkl "Tahle práce je na poloviční úvazek,pokud obstojíte 5 nocí,tak vás zaměstnám na plný úvazek,večer vás vždy zamkne vrátný,aby se nikdo dovnitř nevloupal".Opět jsem přikývl a po 2 minutách probírání dalších věcí ohledně práce jsme byli konečně domluveni.Majitel mě vyprovodil ven a řekl "Tato práce není pro všechny pane Schmidte,směna vám začíná zítra v 0:00,budte přítomen, hodně štěstí".Řekl jsem majiteli,že budu přítomen a že děkuji za jeho čas,potom jsme si jen potřásli rukou a rozloučili jsme se a já konečně mohl vyrazit domů se pořádně prospat.Když jsem dorazil domů,máma se začala vyptávat kde jsem byl,řekl jsem ji,že jsem si šel zařizovat novou práci.Máma byla radostí bez sebe,že mám tak rychle sehnanou práci "A jakou práci sis zařídil?",zeptala se máma.Otvíral jsem už ústa abych řekl pravdu kde budu pracovat,ale vzpomněl jsem si na dětství a na reakci mých rodičů,kdykoliv jsem zmínil pizzerii.A tak jsem řekl "Budu...budu pracovat v jedné...restauraci jako umývač nádobí...přes noc".Máma na mě chvíli koukala a řekla "Přes noc ? A co tam budeš dělat tak dlouho  .Chvíli jsem mlčel a přemýšlel co řeknu a potom jsem odpověděl "No,ono to je velká restaurace a chodí tam strašně moc lidí,takže práce bude dost,ale za tu dřinu to fakt stojí Máma ke mě přišla blíž a řekla "Pokud tě ta práce bude aspoň trochu bavit a za tu dřinu to stojí,tak budiž Usmála se a šla do svého pokoje a zavřela dveře.Když jsem se už chystal do postele,tak jsem si zašel ještě ven před dům dát jednu cigaretu,vytáhl jsem krabičku cigaret,zapalovač a když jsem si chtěl už zapálit,uslyšel jsem neznámý hlas,který řekl "Nedělej to".Chvíli jsem mlčel a nevěděl co říct a tak jsem se zeptal "Co nemám dělat?".Najednou ze tmy vyšla černě oblečená postava a řekla "Tu práci".Díval jsem se na neznámou postavu a ona na mě "Můžu poprosit o cigaretu?" zeptala se.Znovu jsem vytáhl krabičku s cigarety a nabídl neznámé postavě...chvíli jsme na sebe jen zírali a tak jsem se zeptal "Kdo jste ?".Neznámá postava si potáhla cigarety a řekla "Někdo,kdo má být už dávno mrtvý,poslouchej Miku pokud tuhle práci budeš vykonávat,tak tě zničí.Potáhl si ještě jedenkrát a hodil cigaretu na zem,zadupal ji a jak přišel,tak odešel.Stál jsem tam v cigaretou v ruce a nevěděl,co si mám o tom myslet "Určitě si mě s někým spletl,hodně lidí se tu jmenuje Mike a nebo mě chtěl jen vystrašit".Řekl jsem si ,po dokouření cigarety jsem šel postele,bylo přesně 0:00 a já nemohl usnout,přemýšlel jsem,když se mi už konečně podařilo usnout,tak jsem se probouzel v pravidelných intervalech,každou hodinu.V 6 hodinu ráno jsem se probudil šel jsem okamžitě do kuchyně si dát kafe,máma ještě spala a tak jsem ji nebudil.Usedl jsem k PC a hledal si příčinu mého probouzení každou hodinu,nic zajímavého jsem nanašel jenom nějakou směšnou teorií,že pokud se probouzíte každou hodinu,tak se v tu hodinu něco stane na nějakém místě..zdálo se mi to směšné.Chvíli jsem ještě prohlížel internet,měl jsem na něco chut a tak jsem si zašel do kuchyně pro něco dobrého,když jsem se vrátil k PC,tak na mě vyskočila reklama, "You will die".A pod tím ukázka z nové PC hry.Reklamu jsem vypl a PC taky,bylo 12 hodin a měl jsem hlad a tak mě napadlo si zajít do pizzerie si dát jídlo.Oblékl jsem se,upravil a šel jsem.Dorazil jsem do pizzerie a když jsem otevřel dveře,nevěřil jsem svým očím,v pizzeri bylo narváno Bonnie,Chica,Freddy byli na parketě a dělali show ostatní lidí seděli,jedli,pili a bavili se.Našel jsem si volné místo a usedl jsem,pochvíli ke mně přišla usměvavá slečna a zeptala "Co si dáte pane?".Chvíli jsem mlčel,něvěděl jsem co říct,byla nádherná...pochvíli jsem se začal mluvit "Eee,dám si jednu velkou pizzu a něco na pití,pití nechám na vás".Pochvíli došla zpátky s pizzou a pitím,začal jsem jíst a popíjet a při tom jsem sledoval roboty jak dělají svou show,každý jen tleskal a já taky.Po skončení písničky začala nová písnička,ale tahle byla jiná než ostatní,taká strašidelná https://www.youtube.com/watch?v=0Pue2W_qqAs . Po skončení písničky jsem byl trochu v šoku,ale ostatní lidí chtěli další písničku a tleskali ještě více.Nepochopil jsem,co se děje, "Jak se jim na písnička může líbit,když byla strašidelná asi mám jen jiný vkus".Řekl jsem si,dojedl jsem,zaplatil a šel jsem domů.Když jsem dorazil domů tak jsem usedl znovu k PC a hledal jsem si stránku pizzerie,kde je vždy napsaté,co budou roboti v ten den zpívat.Našel jsem si čas,co měli roboti v tu dobu zpívat,když jsem tam byl.Nevěřil jsem svým očím,ta písnička co zpívali tam nebyla a byla tam místo ní nějaká jiná písnička,pustil jsem si ji a byla odlišná od té,co jsem slyšel...byla normální.Začal jsem být trochu paranoidní,Bonniho pohled,neznámá postava,nápis "You will die",písnička v pizzerie nevěděl jsem,co si mám o tom myslel pořád jsem si jen říkal "To je jen výtvor tvé fantazie Miku,ono se to neděje,jen se ti to zdá a nebo tě chce jen někdo vystrašit".Vypl jsem PC a šel jsem si lehnout.protože za 5 hodin mi začíná směna a tak jsem se chtěl ještě trochu prospat.Probudil jsem se v 22:30 a začal jsem se pomalu připravovat do práce.Když jsem už byl se vším hotov bylo 23:30 a já jsem už odcházel z domu,máma mě ještě před odchodem zastihla a řekla "Dělej svou práci dobře a vrat se mi v pořádku,hodně štěstí".Políbila mě na čelo,objala mě a rozloučili jsme se.Byl čas vyrazit.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 31, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Five Nights At Freddy's PříběhKde žijí příběhy. Začni objevovat