Neverland. (NL)

67 2 0
                                    

de schuingeschreven tekst legt uit waar het verhaal over gaat, dus kijk goed. Amber gaat voor de eerste keer naar een camping, ze weet niet welke ze weet niet waar een verassing dus. ze kent de kinderen niet en dat terwijl ze niet snel vrienden kan maken. dan ontmoet ze een groepje, leuk groepje niks aan de hand. maar dat is dus verkeerd.

' MAHAMMM! ' gilt Amber als ze onderweg zijn naar de camping. ' Schreeuw niet zo, we zijn er bijna' antwoord Sophie (de moeder)! na een tijdje stopt de auto en zijn ze op een plek die in haar droom voorkwam, vreemd echt vreemd. ik loop naar de kantine maar die is een beetje verlaten er staat wel een mevrouw met 2 stoelen en een tafel. ' bah ' zeg ik en ik loop weg. ik ren achter me moeder aan onder weg naar ons huisje, we doen de deur open en het is een heel schoon huisje. ' dat had ik dus niet verwacht, toch Amber? ' ' Nou, oke je hebt het goed geregeld ' zegt Amber. ik ga naar buiten, roep ik erachteraan en ik loop weg. ik zie daar een groepje staan ik wil doorlopen maar ik word geroepen ' eey jij kom is hier! ' ik loop langzaam maar ik denk bij mezelf ' nee, niet gaan. ' maar het is te laat ik sta al bij het groepje. ' e-eh, h-hoi. '  zeg ik langzaam. ' euy ' klinkt er een stem van achter. er stapt een bloed mooie jongen naar voren. ik begin te blozen en wil weglopen. ' kom bij ons in het groepje! ' klinken er 2 meiden te roepen. dan ren ik weg, vreemd ze kennen me niet eens. ik kom aan bij het huisje en mijn moeder is weg. ik schrik me dood, en sluit het huisje en ren zo ver weg. ik ga naar de supermarkt daar in de buurt en ik zie een meisje staan, ik sluit mijn ogen en ze is weg. ' shit man ' , fluister ik. ik ren verder en daar staat mijn moeder. ' m-mam, zz-aag j-ij haar o-ok? ' ' wat zag ik en praat normaal' , ik ben buiten adem en probeer op adem te snakken. dan kijk ik naar voor en zie het meisje weer staan. ik kijk in haar ogen en dan is ze weer..

Ik hoop dat jullie het eerste hoofdstuk leuk vonden, geef een reactie en ik ga verder.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 28, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Neverland. (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu