1. Nová škola nový začiatok

145 14 8
                                    

Natália
Nová škola nový začiatok. Vkročila som do novej školy. Vyšla som hore schodmi otvorila skrinku a vložila do nej učebnice. Potom som sa vyzula a zatvorila skrinku. Malým kľúčikom som ju zamkla a vykročila za novým začiatkom.

Otvorila som veľké dvere do novej triedy.
"Ajoj miláčik!"
Žmurkol na mňa nejaký chalan. Mal hnedé vlasi a koženú vestu. Ja by som sa v nej asi rozpustila.
Len som okolo neho potichu prešla a robila som sa že som si nič nevšimla.
"Nerob sa že si si ma nevšimla."
"Buď ticho."
Bránila som sa.
"Nechaj ju."
Zjavila sa za mňou nejaká baba. Mala krásne modré oči a blonďavé vlasi s naozaj jemným ružovým ombré. Bola celkom vysoká a mala na sebe modro ružový sveter. Položila ruky na moje ramená a usmiala sa.
"Ok Ok."
Povedal ten neznámi hnusný chalan otočil sa a nechal ma na pokoji.
"Ahoj, volám sa Nina. Si tu nová že? Počkať to sa pýtať nemusím si tu nová. Ešte som ťa tu nevidela. Neboj on je v pohode len máva svoje stavy. Hrá sa na veľkého teenegera. Aby sa páčil tu pani dokonalej."
Povedala Nina a ukázala na babu pred nami.
"Ale dá sa s ním celkom zabaviť. Je to blázon."
Zasmiala sa.
"Ahoj ja som Natália."
Povedala som a jemne som sa na ňu usmiala.
"Sadneš si vedľa mňa?"
Spýtala sa.
"Jasné. Lepšie ako sedieť tu."
Zasmiala som sa.
Nina mi zobrala tašku a dala ju na miesto vedľa nej.
Zazvonilo a posadili sme sa na miesta.

Zvyšok dňa prebehol úplne super. Zistila som že Nina je super baba a máme dosť spoločného. Marek - to je ten chalan z rána - nie je až taký hrozný. Len chce zapôsobiť na "Barbínu" - takú sme dali prezývku tej hnusnej a blbej babe. Vyzerala ako keby na sebe mala kilo makeupu - a myslím že ona  na sebe to kilo makeupu mala. Triedna učiteľka bola v pohode. Zlatá pani s krátkymi vlasmi. Aj ostatné učiteľky boli fajn okrem jednej. Tá nás učila slovenčinu. Pozvala som Ninu k nám a tešila som sa ako malé decko.

Ahoj
Takže prvá kapitola je na svete.
Dúfam že sa páčila.
Ak ste našli gramatické chyby prosím napíšte do komentárov.

Tak ahoj a pekný deň 😊
Domča & Barča

BadBoy and usWhere stories live. Discover now