Alexandra p.o.v.
"Ajde ustaj kujo." Govorila sam kučki Mihaeli.
"Ali Ma." prekinula sa je "Nema ali rekla sam ustaj." Bila sam dovoljno ljuta da ubijem tu kuju.
"Šta sam ja tebi uradila da me tako maltretiraš?Ništa.Zato pusti me." Plakala je." Žao mi je ali ovo ne pali kod mene.Zato ne plači i hodaj.Ti ćeš platit za sve šta je tvoj tata uradio mojoj obitelji."
" Šta?On nije takav čovjek.Ne bi ni mravu naudio." Oh draga ne znaš ti ništa.
" Da.Kako to da ne znaš da tvoj dragi otac ima bandu? "
"Ne moguće. " Jecala je.Ako ovog trena ne prestane ubit ću je.
" E draga vidiš da je moguće.I ne plači ako ne želiš sada ovdje umrijeti. "
" Ppa onda me ubij.I onako mi je od sada život sjeban.Samo izvoli. "
" Naravno da ću te ubit, ali idemo na drugo mjesto. " Ako tako želi tako će i bit.Nije me briga za tuđe osjećaje.Oh niste ovo očekivali od jedne cure?Pa bili ste u krivu..Zapravo imam jednu od najjačih banda u svijetu po imenu "Dangerous".
.
Nakon što sam ubila onu kučku krenula sam u neki klub.Treba mi malo zabave.***
Ušla sam u klub i odmah sam osjetila miris alkohola i dima od cigareta.Vidjela sam nekoliko cura i dečkiju koji se doslovno jedu.Mislim mogli su nekamo drugamo.Jao budale.Sjela sam za šank i rekla jednu čašu Jack Danielsa.Moje omiljeno alkoholno piće.Malo sam razgledavala klub u nadi da ću pronaći nekog poznatog, ali nije bilo nikoga.Čudno inače su uvijek tu.
" Zdravo ljepotice." Obratio se neki dečko. " Bok. " odgovorila sam nezainteresirano.
" Ja sam Jason. " predstavio mi se
" Kao da sam te pitala za ime. "
" Da nisi.A kako je tebi ime? "
" Alexandra.Drago ti je." Nasmijao se. " Pa vjeruj drago mi je. " kul.
" Mhmmm. "
" Moram ići.Evo ti moj broj i adresa kuće.Posjeti me nekada. "
" Hoću naravno. " Namignula sam mu.Okej ovo je izgledalo kao da flertujem.