okula gitmek için sabah kalktık ve formalarımızı giydik,kahvaltımızıda yaptıktan sonra servise binip okula gittik.Göktan okulun kapısında ee tabikide Bartuda yanında off aslında sinir olmuştum niye sürekli bana bakıyor?
Her neyse hemen kapıdan içeri Göktan'a bakmadan girdim.Ne arkamdan mı bağırıyordu off ya ne var diyerek arkamı döndüm. Biraz konuşabilirmiyiz dedi Allahalla ne konuşacak bu çocuk benle tamam mı desem diye düşünürken ağzımdan "tamam"çıktı.e oda tabiki gülümsedi off niye böyle yapmıştım bu arada Göktan'ın yanına Emre geldi .Emrede Hazalın biricik sevgilisi onlar yani Hazal ve Emre çok tatlılar.Bu arada ben bunları düşünürken Göktan kolumdan tuttuğu gibi beni kantine götürdü.Hiç ses çıkarmıyordum.Sadece o konuşuyordu ve bana aşkını itiraf ediyiordu.Ne yani o bana aşık mıydı?Sonra bana sen ne düşünüyorsun bu konuda dedi Bende sadece yok artık diyebilmiştim.Sonra haklı olarak masadan kalktı ve gitti.Olanları kavrayabildiğimde arkasından koştum ve Göktan 'na böyle demek istememiştim yani şeyy dedim of ya ben çok salağım Göktan bana sinirli bir şekilde bakarak iyi o zaman dedi ve yanındaki kızı yani Kübra'yı öptü ne bunu gerçekten nasıl yapar off salak Kübra'da tabiki ona karşılık verdi.Artık bu iş imkansız!!!