Het is half negen in de ochtend. Ik doe mijn ogen langzaam open en ik voel drie vingers rondjes maken op mijn heup. Ik lig in mijn grijze Calvin Klein string en een donker grijs T-shirt. Ik draai me om en zie een lachende Sterre. Ik leg mijn hand op haar ronde sappige billen. Ik begin te lachen. Haar stem zegt liefelijk; goedemorgen babe. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en ga voor een intense kus. Haar mond sluit aan op de mijne en ik voel haar tong in mijn mond glijden. Mijn hand gaat van haar kont over haar sexy tatoeage, over haar zwarte string, langs haar navel, over haar sexy moedervlek die zij afschuwelijk vindt en dan tussen haar borsten. Mijn andere hand gaat door haar donker bruine haar en streelt dan zachtjes haar wang. Ik voel haar hand in mijn Calvins glijden en hoor dan mijn mobiel over gaan. Ik zie Sharon staan. Fucking hell komt blèrend uit Sterre's mond. Het is Sharon zeg ik. Dan laat je hem toch gewoon over gaan, zo belangrijk kan het niet zijn anders belt ze wel nog een keer. En ik wil je. Ik luister naar Sterre en druk haar weg. Na een paar seconde stilte, gaat die telefoon weer over. Ik moet wel, straks is er echt iets, zeg ik zuchtend. Ik luister naar haar te enthousiaste stem op deze vroege ochtend, terwijl Sterre mijn nek kust. Ze ratelt over van alles en nog wat maar ik luister eigenlijk helemaal niet wat ze zegt. Sterre gaat steeds lager. Lager en lager.
Hallo? Hallo?! Katheryn!
Jaa? Antwoord ik kreunend.
"Je luistert helemaal niet naar me."
"Wat is er dan?"
"Ik sta al een kwartier op je te wachten man, waar ben je?"
"Ik lag nog lekker in me bed tot dat een één of andere mongool me besloot wakker te bellen"
"Wat doe je nou weer in bed!?"
"Uhh meestal slapen of seksen"
"We hebben fucking examens vandaag"
God-ver-domme. Sterre kijkt me verbaasd aan. Ik heb over een half uur examens zeg ik chagrijnig. Ah shit babe. Ik schiet zo snel mogelijk uit bed en probeer die skinny jeans die ik zo juist op de grond vondt over me reet te krijgen. Ik hoor Ster lachen als ze me ziet struggelen. Ze klimt het bed uit en gaat achter me staan. In één keer trekt ze me broek omhoog, ze draait me om en duwt me dan tegen de muur achter mij aan. Ze zoent me. En gaat weer terug in bed liggen. Ik grijp mijn tas van de stoel af, pak mijn sleutels en geef haar een kus vaarwel. "Succes met je examens, ik hou van jou!" Terwijl ik naar buiten hol roep ik: "Dankje babe, heb ik nodig! Ik ook van jou!"
Dan ben ik de deur uit.
JE LEEST
Zij
Short StorySarah heeft de beste tijd van haar leven, ze studeert, ze heeft een nieuwe vriendin en een geweldig baantje. Maar wat als dat in één klap omslaat?