[2]

98 8 0
                                    

Justinin näkökulma

Selasin YouTuben covereita joita oli tehty minun biiseistäni. Ensimmäisenä silmääni pisti 12-vuotias mustahiuksinen tyttö, joka lauloi vain tietokoneensa mikkiin. Hymyilin hieman, olihan tuo söpöä. Selasin covereita kunnes silmääni pisti blondi hiuksinen tyttö, ehkä noin 20-vuotias, jolla oli ihan kunnon mikki ja kuulokkeetkin. Painoin videota ja videon alkutekstiin tuli "Life Is Worth Living -Justin Bieber (cover by Emma Mäenpää)"

Laitoin ääntä vähän kovemmalle ja kuuntelin tytön hentoa ja kaunista ääntä. Hän oli todella hyvä. Biisin sanat menivät aivan nappiin. Hymyilin ja katsoin videon kommentteja. Selasin hänen muitakin videoitaan ja katsoin hänen tilaajiaan. 560 000, ei paha. Kommentoin hänen uusimpaan coveriinsa että pidän hänen äänestään ja haluaisin tehdä ehkä coverin tai biisin hänen kanssaa. Tiedän, vähän nopeaa toimintaa mutta hänen äänensä oli todella hyvä. Katsoin videon tietoja ja huomasin tytön Instagramin, menin etsimään hänet sieltä ja aloin seuraamaan tyttöä. Häntä seurasi jo pari muutakin julkkista, kuten Selena Gomez ja Demi Lovato. Hänellä on Instagramissa monta tuhatta seuraajaa. Menin directiin ja päätin laittaa hänelle viestiä.

Emman näkökulma

Puhelimeni piippari ilmoituksen tai viestin merkiksi. Nousin sängyltäni ja nappasin puhelimeni pöydältä. Menin instagramiin sillä viesti oli tullut sinne. Justin Bieber haluaa laittaa minulle viestiä. Hyväksyin sen ja katsoin mitä tämä oli kirjoittanut.

/Ne siis juttelee englanniksi, mutta kirjoitan keskustelun suomeksi\

Justin: Moi! Mä todella pidin sun äänestä siinä videossa! :)

Minä: Ai, Kiitos! :D Tää tuntuu jotenki epätodelliselta, sä juttelet mulle. Niinku mitä?

Justin: Haha! Ootko kovakin fani? :)

Minä: No en ihan kauhee fani oo, kuuntelen sun biisejä. Ne inspiroi mua. Oon kirjoittanut pari biisiäkin itse mutta ei siittä sen enempää. :)

Justin: Okeei, kiva! :) Mä mietin sitä coverin tekemistä yhdessä, haluaisitko? :)

Minä: Siis tottakai haluan, mutta sä asut maailman toisella puolella.. :(

Justin: Ei välimatka oo ongelma, kyllähän sä voit tänne lentää helposti!

Minä: Ei mulla oo varaa lentolippuihin, hyvä kun ees vuokraa pystyn maksamaan.

Justin: Mä ostan sulle lipun! :)

Minä: Ei, et! En halua että sä tuhlaat rahaas muhun. :(

Justin: Tää on todella tärkeää, etkö sä voisi vain hyväksyä sitä että mä maksan sun lipun? :/

Minä: Äähh, no okei. Tän kerran. Mutta mä lupaan maksaa sen sulle takaisin.

Justin: Ei tarvii. Mulla riittää kyllä rahaa. :)

Minä: Okei, koska tulisin sinne? :)

Justin: Sun lento lähtee huomenna kello 12, oot yksityiskoneella ja näytin jo mun vartijalle susta kuvan eli se auttaa sut sittene koneeseen. :)

Minä: YKSITYISKONE? Justin sä et voi olla tosissas *facepalmaa*

Justin: Voi kyllä, mä olen tosissani. Mutta ootan innolla että tavataan :)

Minä: Samoin! Mutta mun täytyy nyt mennä, on kiireitä. :)

Justin: Joo heippa!

Laskin puhelimen pöydälle ja otin pöydästä tukea. Olin juuri puhunut Justin Bieberille, ihka oikealle sellaiselle. Minun teki mieli itkeä ja hyppiä samaan aikaan mutta minun täytyy pakata. Lentoni lähtee jo huomenna.

>>>

Aamulla heräsin 8 aikaan, ja aloin heti valmistautua.  Meikkasin ja puin. Laitoin vaaleat revityt boyfriend farkut ja vaaleansinisen napapaidan jonka olin itse tuunannut, siinä luki valkoisella Justin Bieberin laulusta Sorry yksi kohta.

"Is it too late now to say sorry?"

Harjasin blondit hiukseni ja nappasin matkalaukkuni käteeni. Otin vielä mustan laukkuni sängyltä ja vein molemmat alakertaan odottamaan lähtöä. Söin vähän aamupalaa sillä nälkä minulla ei juurikaan ollut. Olen huono syömään aamupalaa. Söin vain yhden leivän ja join vettä. Lopun ajastani käytin telkkaria katsellessa.

>>>

Istuin yksityiskoneessa jonka Justin oli välttämättä minulle värvännyt. Lentokentällä ollessani pari ns. "faniani" oli huomannut minut ja tullut pyytämään yhteiskuvaa. En ole julkisuudenhenkilö tai mitään, olen vain Emma.

Kuuntelin kuulokkeistani Justinin biisejä, kuten aina. Life Is Worth Living alkoi soimaan ja purin huultani etten alkaisi itkemään. Kuitenkin kyyneliä alkoi valumaan poskillani. Käänsin katseeni käsiini jotka lepäsivät reisilläni. Tunsin tökkäyksen olkapäässäni ja käänsin katseeni vartijaan jonka Justin oli lähettänyt lentokoneeseen. Hän istuutui minua vastapäätä olevalle penkille ja otin kuulokkeeni pois pysäyttäen musiikin. Kyyneleet valuivat vieläkin kasvoillani.

"Mikä on? Justin käski pitämään sinusta huolta matkan ajan." Vartija kysyi ja nyökkäsin vain päätäni. Hymyilin hänelle.

"Joo kaikki on hyvin. Ei mitään erikoista" Sanoin pyyhien kyyneleitä poskiltani. Hän nyökkäsi ja lähti tekemään jotakin. Kunpa äiti ja isä olisivay vielä elossa. Käänsin katseeni ikkunasta ulos ja itkin hiljaa.

>>>

Laskeuduimme Lontooseen ja pääsin koneesta ulos. Lentokoneen edessä odotti limusiini jonka lasit oli tummennettu. Vartija avasi minulle oven ja pujahdin sisälle. Näin penkillä istumassa Justinin. Hän nosti katseensa ja hymyili minulle.

"Moi Emma!"

Toinen osa! ❤ Mitäs piditte? :3

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Toinen osa! ❤ Mitäs piditte? :3

~E❤

Maailman toisella puolen/Justin Bieber fanfic in finnishWo Geschichten leben. Entdecke jetzt