From Hate To Love

102 3 1
                                    

,,prosíme cestujúcich aby si zapli bezpečnostné pásy,zachvíľu odlietame" znelo z reprákov v lietadle. Práve sedím v lietadle ktoré má namierené do Austrálii aj s mojim starším bratom Charliem. Do Austrálii odlietame k starkým pretože naši rodičia umreli pri jednej prepadovke na pumpe.

**************

,,Carrievstávaj už budeme pristávať" zobudil ma Charlie. Posadila som sa a pripútala sa. Na letisku nas mali čakať starý rodičia. V hale sme hľadali kufre. Keď knám konečne dorazili tak sme išli von kde nás majú čakať. Starkých som nevidela asi päť rokov. Stáli na parkovisku pri tej kraksni na ktorej sa vozia -_-.

,,babi dedo" utekala som k nim a objala som ich

,,ach včielka moja ako si mi chýbala." Objala ma babka.

,,aj ty si mi chýbala"

,,poďme už neviem sa dočkať kedy uvidím posteľ"

,,si myslíš že si sen prišla oddychovať? Od Pondelka nastupuješ do školy, a robíš v obchode"

A já si myslela že si u baby s dědou odpočinu. . No nevadí tak aspon. budu dělat ně,co jiného než je učení.

"Já tam budu ráno a ty odpoledne dobře?"

"Aha jo,dobře to je v pohodě, ale počkat co bude dělat Charlie?!""Co bych dělal budu doma nebo půjdu ven s kámošema a hlavně  se budu učit!"

Takže se bude jenom ulejvat, no co nadělám. .Bráchu mám i tak ale ráda.Dojeli jsme k baráčku babči a dědy.Mají krásný dům jako z pohádky.Celý dům je vlastně postavený z cihel, balkón ve druhém patře podpírají dva bílé sloupy které byly obrostlé fialovýmy květinamy.Vždycky přede dveřmi cítím vůni květin.Vzala jsem kufr a táhla ho nahoru,do druhého patra kde je můj a Charliho pokoj.

"Tady máš ještě druhý kuft Sam,nechápu naco tolik věcí" 

Ironicky se zasmál a já s ním. . 

"To víš my holky toho máme vždycky víc" Usmála jsem se na něj. .

"Hele kdybys potřebovala v tom obchodě pomoct tak mi zavolej nebo napiš joo? "

"V pohodě já to zvládu Charlie"

Objala jsem ho a potom odešel do svého pokoje.ZAčala jsem si vybalovat věci.Tenhle pokoj prostě miluju prožila jsem tu tolik věcí, mám na tenhle pokoj tolik krásných vzpomínek.První pusa s klukem a tak.Vždycky když sem přijedu vzpomínám na tohle všechno.

"Carrie!Charlie! pojďte dolů na večeři"Zakřičela Babča

"Už jdů"

Řekli jsme oba naráz.MIluju babiččino jídlo.Vaří skvěle.

"Kolik chcete lívanců?"

"Já bych si DAL 5"

"Já jenom 3 díky baby"

" Dobře,dobře tady máte,sirup (javorový),tu vaši nuttelu a jam dejte si na to co chcete a do půl noci běžte spát!Zítra je škola"

"Jojo neboj baby" Řekl Charlie s plnou pusou lívance a sirupu.DOjedla jsem a šla nahoru, Charie se šel dívat s babičkou a dědou na televizy.NAchystala jsem si věci co si zítra obleču a asi tak kolem 1:30 jsem šla spát...

Tak tu je prvá časť :) .. .

Chcela by som sa poďakovať hlavne @FateFatal95 za vnuknutie nápadu na story :3 .. dakujem ti veľmi pekne :**

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 02, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Carrie RossKde žijí příběhy. Začni objevovat