Prvý deň v divnej škole

1.8K 70 2
                                    

,,Takže Yuu môžeš sa predstaviť svojej novej triede" Povedala moja nová triedna učiteľka s silikónovimi prsiami a prešla mi rukou po chrbáte až ku zatdku. *Čo je nadežaná* prešlo mi hlavou. Cítil som ako mi krv stúpla do líc a celý som horel. ,,Ehm, takže moje meno je Yuu a son tu nový...a rad hram Leauge of Legends" v tú  chvíľu mi nič dobré nepršlo na um a tak som si išiel zadnúť na miesto na ktoré ulázala učiteľka. Odsunul som si stoličku a pomaly si išiel sadnúť, keď som dosadol pocítil som ako som si sadol na nečijú dlaň. *Zvráštil som obočie a pozrel sa kto veďľa mňa sedí* S úchylným úsmevom na mňa civel nie celkom škaredý chalan s olivovou pleťou, hnedími očami a čiernymi vlasmi s undercutom. ,,Moje meno je David" usmial sa na mňa ešte viac a natiahol ku mne druhú ruku aby sme si potriasli rukami. *schmatol som jeho druhú ruku ktorá mi stále groupovala zadok, a jemne ju položil na stôl* normálne by som sa naň rozvrieskal ale keďže si nechcem pokaziť meno usmial som sa naň potriasol som si s ním a tváril sa že mi práve neobšahával zadok. ,,Ja som Yuu,i keď to už asi vieš, rád ťa spoznávam" Povedal som a sústredil sa na koniec hodiny. V tom som ucítil ako mi niekto už asi aj viem kto prechádza rukou po stehne a putuje bližšie k rozkroku. Srdce mi začalo búšiť a líce sa začali farbiť do bordova. ,,Pani učiteľka môžem ísť na záchod?" ,,Jasné" usmiala sa na mňa a keď som prechádzal okolo nej ťapla ma po zadku. *Čo sú tu všetci nadržaní úchylovia pomyslel som si*. Otvoril som dvere do záchodov a vošiel do oslednej kabínky, zavrel dvere. Sadol na záchod a urobil veľkú potrebu, vytiahol som mobil a prezeral Inztagram. No v tom sa otvorili dvere od záchodov a niekto tam napochodoval. Tak som sa naľakal že som upustil mobil ktorý mi následne spadol do hovien. ,,Preboha" vykríkol som utrel si zadok a vytiahol naspäť nohavice. *kľakol som si vedľa záchodovej misi a rukou vytiahol ohovnený mobil* V tom sa rozleteri dvere do mojej kabínky a do vnútra naodochoval ten úchyliný David. ,,Ahoj cukríček na aké špinavé veci si myslel keď si si odbehol na záchod?" zase sa na mňa usmial tým priblblým úsmevom. ,,Na to že sa chcem vysrať" povedal som nahnevane utierajúc svoj ohovnený mobil do toaletného papiera. *vstal som prešiel okolo Davida a umyl si ruky* zrazu ku mne zo zadu prišiel David obial ma okolo pásu a jednou rukou prešiel do mojích nohavíc.

Chcem ťa!Where stories live. Discover now