Nikkov príbeh

971 56 3
                                    

*Po ceste domov zo školy* ,,Yuu jak je na tom tvoja noha?" Opýtal sa ma a pritiahol si ma za pás. Veď toto priatelia robia nie? ,,Em, ešte ma trochu bolí ale je to lepšie" ,,Chceš počuť jeden príbeh o Rajčel?" Usmial sa na mňa a teplou rukou mi prechádzal po chrbáte. ,,Ehm" Prikývol som. ,,Pred tým ako si prišiel na túto školu bola do mňa Rajčel zabuchnutá."
,,Čo to nemyslíš vážne" zasmial som sa. ,,Hej myslím no to bolo asi tak pred rokom. Na valentína som dostal valentínku na ktorej bolo napísané:
Milý Nikk, chcela som ti to už skôr povedať ale ja ťa milujem a ako málo ľudom by som ti neprešla cez nohu vozíčkom. -Anonnym
,,To vážne toto bolo napísané na tej vakentínke?" začal som sa smiať nad predstavou ako by Nikk chodil s Rajčel. Ako nehovorím že Rajčel je zlá alebo škradá len si myslím že Nikk má na lepšiu. ,,Ano toto tam bolo napísané a potom keď som za ňou prišiel a poďakoval sa za tú valentínku tak ona iba: ,,Ale kdeže Nikk to som nepísala Ja, ja si myslím že to písala pani učiteľka Horňájová" a ja len: ,,Ale Rajčel jediný kto tu na tejto škole má vozík si ty." ,,No a vtedy sa asi nasrala a prešla mi vozíkom cez nohy a dodala: Do tej valentínky som síce napísala že by som ti nohu neprešla ale teraz si ma nasral" a potom odfurikovala" Povedal a začal sa smiať a ja som sa pridal k nemu.

Chcem ťa!Where stories live. Discover now